וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: קבוצת שלמה תתחיל לייבא את דגמי אופל

דניאל שמיל

25.8.2010 / 21:23

זאת לראשונה מאז שאולצה למכור את זיכיון סקודה לצ'מפיון מוטורס



קבוצת, הפועלת בתחומי הליסינג וההשכרה, תחזור בקרוב לייבא מכוניות, לראשונה מאז שאולצה למכור את זיכיון סקודה לצ'מפיון מוטורס. החברה מנהלת משא ומתן מתקדם עם חברת אופל, ואם לא יהיו התפתחויות במשא ומתן, הודעה לבורסה תצא בעניין במהלך אוקטובר.

מדובר במהלך חריג בשוק הרכב הישראלי. אופל הגרמנית שנמצאת בשליטת ג'נרל מוטורס, מחזיקה גם ב-10% מן היבואנית המקומית umi. זיכיון אופל יוענק לאחד הצרכנים הגדולים של umi, ועלול לפגוע במכירותיה. לפי הערכות בענף, umi קיבלה פיצוי על העניין באמצעות התחייבות לרכישה גדולה של מכוניות שהיא מייבאת.



אופל נמצאת במהלך של היפרדות מסוכנים של מותגי ג'נרל מוטורס האחרים. זאת, במטרה לבדל את החברה ולהימנע מתחרות פנימית עם מותגים אחרים של ג'נרל מוטורס. בישראל, מכירותיה של אופל צנחו כאשר ב-umi החליטו להתמקד בשברולט כמותג העיקרי לשוק המקומי. כמה מדגמי אופל יגיעו לישראל תחת הסמל ביואיק. ביואיק רגל, למשל, היא המהדורה האמריקנית של אופל אינסגניה, איתה תתמודד בישראל.



ל-themarker נודע כי מותג רכב נוסף שהחזיקה umi מחפש זיכיון חדש. נציגי סאאב השבדית, שכבר אינה נמצאת בבעלות ג'נרל מוטורס, פנו לאחרונה לכמה יבואני רכב בגישוש ראשון לקראת ייבוא עתידי. סאאב הציגה לאחרונה מכונית סאלון בשם 9-5 ותוסיף להיצע בקרוב גם רכב פנאי בשם 9-4x.
קבוצת שלמה ו-umi העדיפו שלא להתייחס לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully