וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתי מלון בתל אביב יורחבו באמצעות הוספת קומות

מאת רנית נחום-הלוי ועירית רוזנבלום

26.8.2010 / 7:03

הוועדה המקומית אישרה תוספת של כ-200 חדרי מלון לעיר ושינוי ייעוד של קרקעות - ממלונאות למגורים



>> עיריית תל אביב אישרה השבוע הקמה והרחבה של בתי מלון כך שיוסיפו לעיר עוד כ-200 חדרים. החלטת הוועדה המקומית עומדת בקנה אחד עם יעדי מדיניות העיריה והתאחדות המלונות בתל אביב, שלפיהן עד 2014 ייבנו 1,200 חדרי מלון חדשים בעיר.

החדרים ייבנו בשמונה מלונות שצפויים לקום ברצועת החוף מצומת גלילות ליפו. כרגע, מתמקדת עיריית תל אביב בתוספת לחדרים במלונות בוטיק באמצעות הרחבת המלונות הקיימים ושינוי ייעוד של חלקם ממגורים למלונאות. את התוכניות הגיש האדריכל משה ורד, ממשרד האדריכלים מ. ורד, שמייצג ארבעה יזמים שונים. בשנה הקרובה מתכוון ורד לקדם תוכניות שיוסיפו לעיר עוד 400 חדרי מלון.



הוועדה המקומית אישרה שינוי ייעוד ממגורים למלונאות במלון אימפריאל שברחוב הירקון 66, שבבעלות היזם דוד לבנת, וכן תוספת של 31 חדרי מלון, בין היתר, בתוספת של שלוש קומות מלונאיות וקומת גג. בסך הכל יכלול בית המלון היושב על מגרש בשטח 733 מ"ר, שבע קומות עם קומת גג ו-72 חדרים בסך הכל.



מלון הבוטיק גרשט, שבבעלות היזם דני גרשט, היושב על מגרש בשטח של 588 מ"ר ברחוב הירקון 106, יעבור הרחבה באמצעות שינוי ייעוד של המבנה ממגורים למלונאות. מדובר בהגדלת זכויות הבנייה ל-2,300 מ"ר בנוי. המלון יגדל מארבע קומות כיום לשבע קומות, כולל קומת גג. מספר החדרים יוכפל מ-39 ל-78.



הוועדה המקומית אישרה שינויי ייעוד ממגורים למלונאות במבנה ברחוב הירקון 202 ששימש בית שגרירות טורקיה. המלון יכלול 7 קומות עם קומת גג ו-58 חדרי מלון. מלון השלום ברחוב הירקון 216 היושב על מגרש בשטח של 632 מ"ר ועובר שיפוצים, יכלול 69 חדרים תוספת של 17 חדרי מלון.



פרויקטים נוספים שנמצאים בשלבים שונים של אישור הם מלון אורכידיאה פאשה בכיכר השעון ביפו העתיקה; מלון יובל ברחוב הירקון; מלון פרימה תל אביב ברחוב הירקון פינת פרישמן, שייבנה מחדש כמלון ברמה של 4 כוכבים; מלון הצוק מצפון לסי אנד סאן, שבנייתו כמעט הסתיימה ועשוי להיפתח כבר ב-2011; ומלון בוטיק של המותג רשת סטארווד ביפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully