וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופרסל ביקשה מבית הדין למנוע ממנהלת לעבור למתחרה רבוע כחול - ונדחתה

חיים ביאור

26.8.2010 / 7:03



>> בית הדין האזורי לעבודה בתל אביב דחה שלשום בקשה של רשת שופרסל למנוע מעובדת ששימשה מנהלת מחלקת התכנון המסחרי לעבור למחלקת הסחר של רשת רבוע כחול.

מפסק הדין של השופטת רוית צדיק עולה כי סנדרה הפוטה מונתה באפריל 2006 למנהלת מחלקת תכנון מסחרי באגף הסחר בשופרסל. בינואר 2010 מונה ראש אגף חדש, ובינו לבין הפוטה התגלעו חיכוכים רבים, שבעטיים התפטרה מעבודתה בסוף מאי. בתחילת יולי החלה הפוטה לעבוד במחלקת הסחר של רבוע כחול. בעקבות זאת, הגישה שופרסל בקשה לבית הדין שימנע את העסקתה של הפוטה ברבוע כחול למשך שישה חודשים לפחות, מחשש שתעביר סודות מסחריים לרשת המתחרה.



שופרסל טענה כי המידע הסודי שבו החזיקה העובדת שעזבה הוא חיוני ומהותי לתחרות המתנהלת בינה לבין רבוע הכחול. הפוטה ורבוע כחול טענו מנגד כי המידע נחשף לכ-100 עובדים בשופרסל. עוד טענו כי המידע לא נשמר באופן מוגן ומאובטח וכי התחרות בין שתי הרשתות אינה מבוססת רק על מחירים, אלא על משתנים נוספים כמו איכות השירות, מיקום הסניפים ועוד.



השופטת קבעה כי אין סיבה להגביל את חופש העיסוק של העובדת, מכיוון שהמידע שאליו נחשפה אינו מגיע לכדי סוד מסחרי המצדיק לאסור עליה לעבור לרבוע כחול. חיזוק לכך ניתן למצוא בעובדה ששיטת התמחור וההסכמים עם הספקים היו ידועים לכמה גורמים, והם לא נשמרו במקום מוגן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully