וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט המחוזי בתל אביב דחה בקשה לביטול פסק בורר שהגיש עו"ד משה וינברג; ישלם 30 אלף שקל הוצאות משפט

הילה רז

26.8.2010 / 7:03



>> עו"ד ד"ר משה וינברג ישלם 30 אלף שקל עבור הוצאות משפט ושכר טרחת עורכי דין לאחר שבקשתו לביטול פסק בוררות שניתן נגדו נדחתה על ידי בית המשפט המחוזי בתל אביב.

פסק הבורר של השופט בדימוס מרדכי בלזר ניתן בפברואר 2010 במסגרת בוררות בין וינברג לבין עוה"ד עדי ועופר רייסנר וגדי זילברברג, שעמם חתם על עסקת מקרקעין בקשר לבניין ברחוב רוטשילד בתל אביב. בעקבות מחלוקת באשר ליישום ההסכם שעליו חתמו הצדדים, הם פנו לבוררות.



לפי פסק דין שנתן באחרונה השופט חאלד כבוב, וינברג פעל כדי לבטל את מינוי הבורר. בתחילה פנה לראש לשכת עורכי הדין, ולאחר שהשגותיו נדחו נקט בפעולות רבות ובהן הגשת בקשות לבית המשפט לביטול המינוי ואף הגשת תביעה אישית נגד הבורר. וינברג נמנע מלהתייצב לדיוני הבורר אליהם זומן, והוא מעולם לא פגש בו. השופט כבוב מציין כי "לכל אורך הבוררות היה המבקש (וינברג) עסוק במציאת דרכים להעברת הבורר מתפקידו, במקום בניהולה של הבוררות גופה. ולבסוף, כשכבר ניתן פסק הבוררות, גם אז לא חדל המבקש מניסיונותיו להעביר את הבורר". השופט הוסיף כי "גם כעת מנסה (וינברג) באמצעות הבקשה שבפני, לפנות לערכאות להעברת הבורר מתפקידו במסווה של בקשה לביטול פסק בוררות".



כבוב כתב כי "וינברג, שהוא עו"ד עתיר נסיון ובעל שם, היה צריך לדעת היטב, שכבעל דין וכמתדיין, יכולתך לבחור את המותב שינהל את הדיון היא מוגבלת לאותן עילות הקבועות בחוק, ובאין אפשרות להוכיח קיום עילה שכזו, אין לבעל הדין זכות מוקנית לבטל מינויו של בורר". (הפ"ב 3396-03-10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully