וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הזכייניות מתעניינות בשידור משחקי הפועל תל אביב בליגת האלופות

מאת אופיר בר-זהר

26.8.2010 / 7:03

בלעדי ערוץ הספורט, שמחזיק בזכויות השידור, צפוי למכור לפחות חלק מהן. המחיר עשוי להגיע למאות אלפי שקלים למשחק



>> שלוש זכייניות הטלוויזיה המסחרית מביעות עניין במשחקי הפועל תל אביב בכדורגל בליגת האלופות: ערוץ 10 וזכייניות ערוץ 2 קשת ורשת מגששות בנוגע לרכישת הזכויות לשידור המשחקים - כך נודע ל-themarker. בעבור קשת מדובר בצעד נדיר, מאחר שהיא אינה נוהגת להתעניין בשידור משדרי ספורט.

עם העפלתה של הפועל תל אביב לשלב הבתים בליגת האלופות השבוע, צפויה הקבוצה להשתתף בשישה משחקים - שלושה בישראל והאחרים במדינות של הקבוצות המתחרות. המשחקים ישודרו בימים שלישי ורביעי, ימי השידור של קשת ושל רשת בערוץ 2. לפי הערכות, ערוץ הספורט, המחזיק בזכויות השידור, צפוי למכור לפחות חלק מהן לזכייניות המסחריות.



הערב תיערך ההגרלה שבה ייקבעו יריבותיה של הפועל. עם המתמודדות האפשריות נמנות מובילות אירופיות כמו אינטר, ברצלונה, מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי עם יוסי בניון, ארסנל וריאל מדריד.



מחיר הזכויות לשידור משחק עשוי להגיע למאות אלפי שקלים. לשם השוואה, במונדיאל שילמה רשת כ-450 אלף שקל למשחק. סביר להניח שמחירי המשחקים של הפועל לא יגיעו לסכומים דומים, אך ככל שמתחרותיה יהיו מסקרנות יותר, כך הערך הטלוויזיוני של זכויות השידור יעלה, ואתו המחיר.



מרשת נמסר כי "רשת מאמינה בשידורי ספורט ותבחן כל מקרה לגופו". מקשת נמסר כי "הדברים נמצאים בבדיקה". מערוץ הספורט וערוץ 10 לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully