וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רחל תורג'מן, ניב אחיטוב ואיזי תפוחי אוספים דירקטוריונים

שרון שפורר ומיכאל רוכוורגר

26.8.2010 / 7:03

כולם רוצים להיות דירקטורים



למה להסתפק בדירקטוריון אחד כשאפשר שבעה? לדירקטוריון חברת דלק ישראל, מפעילת רשת תחנות הדלק וחנויות הנוחות שבשליטת יצחק תשובה, צפויה להצטרף רחל תורג'מן, בעליה של חברת ספארק יזמות פיננסים והשקעות. תורג'מן, מייסדת המיזם ההסתדרותי חברים ומרוויחים, מקורבת ליו"ר ההסתדרות לשעבר עמיר פרץ. בנוסף, על פי רשם החברות, מחזיקה תורג'מן באחזקות בשתי סוכנויות ביטוח - בן-עמי ויותורה. תורג'מן כיהנה ועדיין מכהנת בדירקטוריונים נוספים: טיים-אאוט, שנשלטת על ידי קרן מרקסטון של רון לובש ואמיר קס, אלרן נדל"ן שבשליטת משפחת דנקנר, תיאטרון בית לסין, מרכז משען, הוצאת הספרים עם עובד, ובנק עצמאות מקבוצת הבינלאומי.

תורג'מן היא לא היחידה שמכהנת בכמה דירקטוריונים של חברות ציבוריות. השבוע הודיעה חברת עזריאלי על מינוי שני דירקטורים חיצוניים: אפרים הלוי ופרופ' ניב אחיטוב. הלוי, 76, ראש המוסד לשעבר, הצפוי לשמש גם חבר ועדת הביקורת של עזריאלי, היה שגריר ישראל באיחוד האירופי, ראש המועצה לביטחון לאומי ודירקטור במכתשים אגן מקבוצת אי.די.בי. הלוי מכהן כיום בתפקיד ראש מרכז שאשא למחקרים אסטרטגיים. אחיטוב הוא פרופסור לניהול באוניברסיטת תל אביב ומשמש דירקטור חיצוני בדיסקונט השקעות, הראל השקעות, אי.בי.אי בית השקעות, אייס אוטו דיפו ורפק תקשורת ותשתיות. בנוסף חבר אחיטוב בוועדת השקעות של מגדל ביטוח.



גם איזי תפוחי, מי שניסה להתמודד על תפקיד יו"ר דירקטוריון לאומי לפני כמה חודשים, מכהן ברשימה מכובדת של דירקטוריונים. השבוע מונה תפוחי גם לדירקטור בחברת הביטוח מנורה שבשליטת מנחם גורביץ'. הוא כבר מכהן כדירקטור במנורה מבטחים ביטוח (חברה בת של מנורה), פז חברת נפט, פז בית זיקוק אשדוד, שיכון ובינוי אחזקות, מור גרופ נדל"ן בינלאומי, תל אביב המאה נכסים, תפי אינווסטמנטס ולבריז החזקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully