וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתם מפטרים ובמקביל מחלקים בונוסים?"

גיא גרימלנד

26.8.2010 / 10:09

בשיחות הרבעוניות שהתנהלו בין עובדי קומברס להנהלה הבכירה בחברה, העלו העובדים שאלות קשות. לדבריהם, יש טעם לפגם בחלוקת הבונוסים לבכירים כשברקע מתוכננים פיטורי ענק

עובדי חברת העלו בפני מנהלים בכירים בחברה סדרה של שאלות קשות במפגשים שנערכו השבוע. ל-TheMarker נודע כי השבוע נערכו פגישות עם דרור בין וד"ר גבי מצליח, בהם העלו העובדים בפינהם סדרה של שאלות קשות. בין הוא נשיא חטיבת המכירות של קומברס וסגן נשיא בחברה, שמונה לתפקיד סגן נשיא החברה ונשיא חטיבת המכירות (executive vice president president global sales) בחודש נובמבר 2009. גבי מצליח החליף את בין בתפקיד ומונה לתפקיד נשיא חטיבת המוצרים (president global products & operations).

מדובר בפגישות רבעוניות שנערכו עם המנהלים, רק שהפעם, לאחר הפרסומים בתקשורת הכלכלית על פיטורי העובדים הצפויים, לא התביישו העובדים להעלות גם כמה נקודות כואבות. אחד מעובדי החברה מספר כי העובדים צלבו את דרור בין ו"הוא הצליח בקושי לדלג בין הטיפות". "ניסו להכניס אותו לפינות אבל הוא התחמק מהן. אחת השאלות שהעלו העובדים היא איך ישנה חלוקת בונוסים לבכירים - כשברקע החברה מתכננת לפטר עובדים ומטילה סנקציות על עובדים. העובדים טענו שיש טעם לפגם בחלוקת בונוסים לבכירים על ביצועיהם".

במארס 2010 נחשף בדיווח של החברה לרשות לניירות ערך האמריקאית כי דירקטוריון החברה החליט להעניק בונוס של 80 אלף דולר לדרור בין, סגן נשיא ומנהל המכירות הבינלאומיות, ובונוס של 65 אלף דולר לגבריאל מצליח, סגן נשיא למוצרים ותפעול בחברה. בנוסף, החליט הדירקטוריון להעניק לסטפן סוואד, סמנכ"ל הכספים, בונוס של 275 אלף דולר על שנת 2009.

העובדים תהו גם כיצד בוזבזו 600 מיליון דולר על תיקון הדו"חות. בפגישה עם מצליח שאלו העובדים האם להנהלה "לא מפריע שאנשים טובים עוזבים ומחפשים מרצון עבודה אחרת?". אחרים טענו שיש "נתק בין ההנהלה לעובדים".

על פי הערכות, הפיטורים יבוצעו לאחר החגים בחודש ספטמבר, כשבינתיים בהנהלה מנסים להרגיע את העובדים בשיחות לא רשמיות, אך האווירה לא קלה - מדי יום מתרבים הפרסומים בתקשורת הכלכלית על הנעשה בחברה, ובמיוחד על הבונוסים והשכר הגבוה שמקבלים הבכירים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully