וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצולי השואה יקבלו הנחה בתעריף החשמל

26.8.2010 / 14:36

שר האוצר אישר הנחה של 50% בתעריפי החשמל לכ-30 אלף ניצולי שואה המוגדרים במעמד של נזקקים ונצרכים. ההנחה תינתן עד לתקרה של 400 קילו ואט לשעה

שר האוצר, יובל שטייניץ, סגן השר הרב יצחק כהן ומנכ"ל המשרד חיים שני, קיימו הבוקר סיור במשרדי הרשות לזכויות ניצולי השואה.

בכירי המשרד למדו על הליך הטיפול בניצולי השואה הפונים לסיוע מהמדינה. הרשות מטפלת כיום בכ-90 אלף ניצולי שואה הזוכים לסיוע על פי קריטריונים שונים.

במסגרת הסיור חתם שטייניץ על תקנה חדשה שתאפשר לכ-30 אלף ניצולי שואה המוגדרים במעמד של נזקקים ונצרכים לקבל מהמדינה הנחה בגובה 50% מצריכת החשמל החודשית, עד לתקרה של 400 קילו ואט לשעה.

בנוסף, בתחילת השבוע אישרו ועדת הכספים וועדת העבודה והרווחה של הכנסת את דרישת משרד האוצר להקדים את תשלום עדכון הקצבאות לניצולי השואה הנזקקים והנצרכים. ניצול שואה במעמד שכזה, יזכה לקבל בימים הקרובים סכום של 750 עד 1,300 שקל כעדכון קצבה רטרואקטיבית החל מחודש אוקטובר 2010 והקצבה החודשית תתעדכן בסכום ממוצע של כ-120 שקל לאחד.

שטייניץ אמר במהלך הסיור כי "במהלך השנה האחרונה השתפרה באופן משמעותי תודעת השירות מצד המדינה לציבור ניצולי השואה. עשינו מאמצים גדולים להעביר סכום של למעלה מ-50 מיליון שקל לטובת עדכון הקצבה החודשית עוד בטרם הכניסה לתקופת החגים. אני מקווה שהמהלך עם ההנחה בחשמל גם יסייע לניצולי השואה לחוש שהמדינה מחבקת אותם לפני תקופת החגים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully