וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דל העלתה את הצעת הרכש ל-3Par ב-33% ל-24 דולר למניה - יותר משל HP

סוכנויות הידיעות

26.8.2010 / 16:24

3Par קיבלה את הצעת הרכש של דל, שתרכוש אותה ב-1.6 מיליארד דולר



ענקית המחשבים דל, העלתה היום את הצעת הרכש שלה עבור חברת התוכנה ואחסון המידע 3par ב-33%, מעל הצעת הרכש של hp שהגישה הצעה מתחרה בשבוע שעבר. דל הודיעה כי 3par הסכימה להצעת הרכש, המעריכה את שווייה ב-1.6 מיליארד דולרים.



במסגרת העסקה, דל תרכוש את 3par תמורת 24.3 דולר למניה - לעומת הצעת hp לרכוש את החברה תמורת 24 דולר למניה והצעתה הקודמת של דל לרכוש את החברה תמורת 18 דולר למניה. דירקטוריון 3par, הודיעה דל, כבר הסכים להצעת הרכש שהתקבלה מקץ מאבק שארך שבוע בינה לבין hp על רכישת החברה.



בשבוע שעבר הציעה hp לרכוש את 3par תמורת 1.6 מיליארד דולר, ובכך עלתה על הצעת הרכש הקודמת שהגישה דל לחברה, בסך 1.15 מיליארד דולר. דל ו-hp, יצרניות המחשבים הגדולות בעולם, מעוניינות שתיהן להתרחב מעבר לשוק המחשבים האישיים בשנים האחרונות אל תוך שוק אחסון המידע וה-it, במטרה להגדיל את רווחיהן. רכישת 3par תסייע לדל להתחרות בסיסקו ובי.ב.מ בשוק השרתים. מכירות המחשבים האישיים היוו פחות משליש מהכנסותיה השנתיות של hp בשנת הכספים הקודמת, וכחצי מהכנסותיה השנתיות של דל.



3par, שנוסדה ב-99', מייצרת מערכות שמסייעות לחברות לאחסן ולנהל מידע באופן יעיל יותר. באפריל 2010, החברה דורגה במקום הרביעי ברשימת חברות הטכנולוגיה בעלות הצמיחה המהירה ביותר. עם זאת, החברה עדיין אינה רווחית. הכנסותיה הסתכמו ב-194.3 מיליון דולר בשנת הכספים שהסתיימה במארס - עלייה של 5.2% לעומת השנה הקודמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully