וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חילופים בצמרת פרטנר: גלברד ימונה למנכ"ל

אמיתי זיו

26.8.2010 / 18:08

יעקב גלברד ימונה לתפקיד מנכ"ל פרטנר במקומו של דוד אבנר, לאחר שאלי גליקמן, המשנה למנכ"ל פרטנר שהיה מיועד לתפקיד, הודיע על פרישה מהחברה

הפתעה גדולה בחברה הכתומה מראש העין: אלי גליקמן, המשנה למנכ"ל פרטנר, מיועד לתפקיד מנכ"ל החברה במקום דוד אבנר, הודיע היום (חמישי) על פרישה מהחברה. בעקבות החלטתו יעקב גלברד, לשעבר מנכ"ל בזק ופלאפון, ימונה למנכ"ל פרטנר.

יעקב גלברד כיהן כמנכ"ל בזק בין השנים 2005 ל-2007. באותה שנה התפוצצה פרשה שנודעה בשם "פרשת האופציות של בזק", בהתערבות רשות ניירות ערך. הרשות טענה כי תוכנית אופציות שאושרה בחברה נעשתה שלא לפי כללי המנהל התקין. היקף התוכנית היה 111 מיליון שקל כאשר 58 מיליון מהם נועדו למנכ"ל גלברד. התפוצצות הפרשה הובילה לעזיבה של שורת בכירים בחברה, ביניהם היו"ר דב וייסגלס והמנכ"ל גלברד. פרשת האופציות נסגרה לאחרונה כאשר גלברד קיבל פיצוי מבזק של 9 מיליון שקל.

גלברד מכהן כיום כיו"ר תפרון, הנחשבת חברה כושלת. בעל השליטה בפרטנר, אילן בן דב, מכיר את גלברד עוד מהימים שהיה מנכ"ל פלאפון ובן דב שיווק לו מכשירי סמסונג. עם החלפת הבעלות בפרטנר וכניסת בן דב לחברה, הוא מינה את גלברד כדירקטור, וכעת כמנכ"ל. בן דב הוא גם זה שהביא לחברה את סמנכ"ל השיווק יעקב קדמי, אשר כיהן בה בעבר בתפקיד זהה.

המנכ"ל הנוכחי, דוד אבנר, מסיים ב-1 באוקטובר 2010 את תפקידו, שאותו מילא מתחילת ינואר 2007. אבנר אמור להתמנות לתפקיד סגן יו"ר דירקטוריון פעיל של פרטנר לצד היו"ר בן דב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully