וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אור עקיבא החדשה תבלע את הישנה"

שלומית צור

27.8.2010 / 7:08

בעל הבית



>> השבוע זכתה קבוצת לוינשטיין במכרז של מינהל מקרקעי ישראל, ורכשה קרקע לבניית 108 דירות בצפון אור עקיבא תמורת 20.5 מיליון שקל. המחיר שתשלם לוישנטיין משקף 190 אלף שקל עבור קרקע ליחידת דיור. מדובר בעלייה בשיעור של כ-50% לעומת תוצאות מכרז מינהל מקרקעי ישראל שנערך במקום לפני פחות משנה.

"מה שקרה באור עקיבא הוא תהליך שכבר התחיל באזורים דרומיים יותר ופשוט ממשיך צפונה", מסבירה מנהלת השיווק של הקבוצה, שרון בן צבי, "לפני שנתיים רכשנו קרקע בקדימה-צורן לבנייה רוויה של 4 בניינים עם 128 יחידות דיור, ושיווקנו 70% מהמכירות שפתחנו. אנשים שלא היו יכולים לקנות דירה בכפר סבא, רעננה או הוד השרון קנו שם דירת 4 חדרים ב-1.3 מיליון שקל ו-5 חדרים ב-1.5 מיליון שקל.



"מאותה סיבה הרחקנו מעט צפונה לאור עקיבא, ואנחנו מניחים שהיא תעבור את אותו תהליך. בשכונת יובל בה רכשנו את הקרקע כבר בוצע כל הפיתוח העירוני ומוסדות החינוך כבר קיימים. אנחנו מתרחקים החוצה ויודעים לזהות שווקים כמו במודיעין שם אנחנו בונים את הפרויקט השלישי בעיר.



"צריך לזכור שמערכת הכבישים מתפתחת, ולכן הנגישות למרכז נהיית קלה יותר. היינו הראשונים שבנינו משרדים ביוקנעם ומאז, המסחר שם התפתח מאוד, בין היתר בגלל פתיחת כביש 6".



בכל זאת, לא חששתם להיכנס לאור עקיבא שסובלת מתדמית בעייתית?



"גם אני הגעתי לאור עקיבא עם דעה קדומה, אבל כשראיתי את האזור החדש הבנתי שאור עקיבא עוברת מהפכה. האזור החדש הוא לא אור עקיבא שאנחנו מכירים. אוכלוסיית העיר עומדת להכפיל את עצמה, והעיר הוותיקה תיבלע בחדשה.



"המגרש שרכשנו ממוקם 3.5 ק"מ מתחנת הרכבת של בנימינה, שממנה מדדנו 25 דקות נסיעה לתל אביב. זו הסיבה שבגללה בנימינה התייקרה, ואנו מאמינים כי באור עקיבא יקרה תהליך דומה.



"אנחנו נפנה לאוכלוסייה של זוגות צעירים והמחירים יהיו ברי השגה. דירת 4 חדרים תעלה 900 אלף שקל ו-5 חדרים - 1.1 מיליון שקל. אנחנו מאמינים שהמחירים רק יעלו. בנוסף לכך, באזור התעשייה של אור עקיבא עומדים לקום עוד מפעלי הי-טק ומשרדים, שיספקו מקומות עבודה נוספים באזור. גם אנחנו בודקים אפשרות לרכישת קרקעות למשרדים באזור התעשייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully