וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HP שיפרה את הצעת הרכש ל-3Par בפעם השלישית לשני מיליארד דולר; המניה עולה ב-20%

סוכנויות הידיעות

27.8.2010 / 19:23

זאת לאחר שמוקדם יותר היום העלתה דל את הצעתה; מניית 3Par נסקה ב-230% תוך שבועיים



מאבק הצעות הרכש על חברת התוכנה ואחסון המידע 3par נמשך. היולט פקארד (hp) שיפרה את הצעת הרכש עבור 3par, למחיר גבוה יותר מהצעת חברת דל, זו הפעם השלישית, והודיעה כי תסכים לשלם שני מיליארד דולר, או 30 דולר למניה, עבור 3par.



מוקדם יותר היום הודיעה דל כי תסכים לרכוש את 3par במחיר של 27 דולר למניה, ובשוותה בכך את הצעתה הקודמת של hp. ההצעה החדשה של hp גבוה ב-11% מהצעת הרכש שעליה הודיעה דל מוקדם יותר היום, וגבוה פי עשרה מהכנסותיה השנתיות של 3par.

"הן משחקות משחק קשוח", אמר האנליסט ארון רייקרס מבית ההשקעות סטייפל ניקולאוס, בראיון לסוכנות הידיעות בלומברג. "שני הבחורים האלה מרגישים שיש להם משהו להוכיח". מניית 3par מזנקת ביותר מ-20% בוול סטריט, ומשלימה בכך קפיצה של כמעט 230% בתוך שבועיים.



דל ו-hp, יצרניות המחשבים האישיים הגדולות בעולם, מעוניינות שתיהן להתרחב מעבר לשוק המחשבים האישיים בשנים האחרונות אל תוך שוק אחסון המידע וה-it, במטרה להגדיל את רווחיהן. רכישת 3par תסייע לדל להתחרות בסיסקו וב-י.ב.מ בשוק השרתים. מכירות המחשבים האישיים היוו פחות משליש מהכנסותיה השנתיות של hp בשנת הכספים הקודמת, וכחצי מהכנסותיה השנתיות של דל.



3par, שנוסדה ב-99', מייצרת מערכות שמסייעות לחברות לאחסן ולנהל מידע באופן יעיל יותר. באפריל 2010, החברה דורגה במקום הרביעי ברשימת חברות הטכנולוגיה בעלות הצמיחה המהירה ביותר. עם זאת, החברה עדיין אינה רווחית. הכנסותיה הסתכמו ב-194.3 מיליון דולר בשנת הכספים שהסתיימה במארס - עלייה של 5.2% לעומת השנה הקודמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully