וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו-טיוב ירחיב את ספריית הסרטים שלו ב-400 סרטים חדשים

סוכנויות הידיעות

28.8.2010 / 15:42

במאמץ לחזק את עמדתו במאבק על שוק הסרטים המקוונים, הגיע אתר הסרטונים גם לשותפות עם blinkbox.com



אתר הסרטונים באינטרנט של גוגל, יו-טיוב, יוסיף לספרייתו יותר מ-400 סרטים שיהיו זמינים עבור צופי יו-טיוב בחינם, הודיע האתר. החברה הודיעה גם על שותפות חדשה עם אתר blinkbox.com הבריטי, האוסף סרטים ותוכניות טלוויזיה. האתר יאפשר הצגה של 165 סרטים חדשים ביו-טיוב. ביו-טיוב כבר מוצגות מספר תוכניות טלוויזיה, אך האתר מעוניין להגדיל את מאגר הסרטים והתוכניות החוקיים שלו באמצעות שותפויות עם ספקיות תוכן שונות.




יו-טיוב, אתר הסרטונים הפופולרי באינטרנט, ידוע בעיקר בתכנים שנוצרים על ידי המשתמשים, וכולל לרוב סרטונים בני מספר דקות. עם זאת, באחרונה מעוניין האתר להיכנס יותר לתוכן המיינסטרים, ולהתחרות באתרים כמו hulu.com, שהוקם בשיתוף כמה רשתות טלוויזיה אמריקאית להצגת תכנים חוקיים שלהם. האתר פעיל רק בגבולות ארה"ב, ומציג עשרות סדרות וסרטים.



יו-טיוב מצאה את עצמה תחת מתקפה בגין שימוש של משתמשים רבים בתכנים המוגנים בזכויות יוצרים באופן בלתי-מאושר, ונאלצה להגיע להסדרים עם ענקיות המדיה, ולהסיר מאות סרטונים שכללו תכנים בלתי-חוקיים. הביקורת על יו-טיוב כללה גם אמנים רבים והחברות שמייצגות אותם, כמו הזמר פרינס או בוב דילן.



ביום שישי, החליט בית משפט בגרמניה נגד הטלת צו מניעה על יו-טיוב, הדורש להסיר 75 סרטוני מוסיקה בגין סכסוך על תמלוגים. 8 חברות הגובות תמלוגים הגישו תביעה נגד יו-טיוב, לאחר שלא הצליחו להגיע להסכם עם האתר, תוך דרישה להסיר את הקליפים – חלק קטן מהקליפים שרצו החברות במקור להסיר. למרות ניצחון זה, לא ברור מה תהיה ההחלטה הסופית של בית המשפט בגרמניה, ויו-טיוב נאבקת בתחום זה במספר חזיתות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully