וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמותת התיירות של ת"א: נפעל נגד מקומות בילוי שגבו מחיר מופקע מתיירים צרפתים

עירית רוזנבלום

29.8.2010 / 12:58

העמותה: מבקשים מהתיירים שנפגעו להתלונן במרכז המידע לתייר



העמותה לתיירות תל אביב-יפו רואה בחומרה רבה את הכתבה ששודרה בחדשות ערוץ 2, החושפת את האפליה של מקומות הבילוי כלפי התיירים הצרפתים. לדברי אתי גרגיר, מנכ"ל העמותה לתיירות תל אביב-יפו, העמותה המשקיעה במשך שנים מאמצים ומשאבים רבים כדי למשוך תיירים לתל אביב, הופתעה לגלות שמקומות בילוי רבים גובים סכומי עתק מבליינים רק בשל היותם צרפתים.



"צר לי מאוד לשמוע שההתנהגות המבישה הזאת מתקיימת במועדונים ברחבי תל אביב-יפו. לתייר הצרפתי יש הרבה אלטרנטיבות לבחור היכן יבלה את חופשתו, לפעמים גם במקומות זולים יותר כמו מרוקו, טוניס וטורקיה. האם זו הדרך לתת לו את הכבוד המגיע לו?", שאלה, לאור המקרים שהובאו בכתבה ובהם נדרשו תיירים לשלם סכומים מופקעים במועדונים, לעומת ישראלים.



לדבריה, בשנים קודמות הצליחה העמותה להתגבר על כתבות שיצאו בעיתון היהודי בצרפת 'actualitée juive' שכותרתן היתה 'אנחנו פריירים'. "ואכן התגברנו על תופעה של מחירונים מיוחדים לישראלים ולתיירים, אך מסתבר שעדיין יש צורך להשגיח. חבל שהשקעה רצינית יורדת לטמיון ופוגעת בשמה הטוב של תל אביב-יפו".



בעמותה החליטו שבמרכז המידע לתייר יטפלו גם בתלונות של תיירים ששילמו מחירים לא מקובלים במקומות בילוי וטוענים לאפליה. העמותה פרסמה מספר טלפון מיוחד לתלונות אלה.



עוד פרויקט שיוצא לדרך בימים אלה, וגם זאת אחרי תלונות שהגיעו מתיירים על כך שנהגים מסרבים להפעיל מונה, העמותה לתיירות, בעזרתו של דר' משה טיומקין, חבר מועצת העיר וראש רשות התחבורה, התנועה והחנייה, הגיעה לשיתוף פעולה והסכם הדדי עם איגוד נהגי המוניות הארצי, על פרויקט 'הסבר פניך לתייר', המדבר על הגינות ומתן שירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully