וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסטרו מסמנת את המטרה הבאה - נעליים

עדי דברת מזריץ

29.8.2010 / 14:00

רשת הביגוד הישראלית תתחרה ברשתות האופנה הבינלאומיות זארה ו-H&M ומול רשת הדיסקאונט Payless shoesource שצפויה להיכנס לארץ בקרוב. המחיר הממוצע יהיה נמוך בכ-20%

קסטרו מרחיבה את המאבק ברשתות הבינלאומיות גם לזירת הנעליים. אחרי שהשקיעה את מרצה בהתמקדות בקטגוריית הג'ינסים, קסטרו מסמנת את המטרה הבאה - נעליים.

קסטרו מוכרת נעליים בחנויותיה כבר מזה ארבע שנים, אולם עד כה לא הפכה לשחקנית משמעותית בשוק, עקב מגוון לא גדול ומחירים לא מאוד אטרקטיביים ביחס לרשתות אופנה אחרות. הרשתות הבינלאומיות, דוגמת זארה ורשת H&M שנכנסה לאחרונה לישראל, מקפידות להציע כחלק מהאסטרטגיה שלהן בנוסף להלבשה גם נעליים במחירים נוחים.

"לקח זמן עד שהתמקצענו בתחום, וכעת אנחנו יכולים להציע נעליים אופנתיות ואיכותיות במחיר אטרקטיבי. עד השנה התקשנו עם נושאים כמו זמינות ולא ראינו קפיצה במכירות בקטגוריה", מסר גבי רוטר, מנכ"ל משותף בקסטרו.

קולקציית הנעלים של החברה לחורף 2010 תכלול 100 דגמים לעומת 60 בשנה שעברה, והמחיר הממוצע יהיה נמוך בכ-20%. "מתחילת השנה יש לנו גידול של 13% בקטגורית הנעליים, כאשר המטרה היא להכפיל את המכירות בקטגוריה בחורף הקרוב. מדובר בקטגוריה שתהווה מנוע צמיחה, את מה שעשינו עם הג'ינס נעשה עכשיו עם הנעלים", הוסיף רוטר.

בהתייחסו לתחרות מול רשתות נעליים דיסקאונט, דוגמת TO GO ו-Payless shoesource שצפויה להגיע לישראל ומול רשתות האופנה הפועלות בתחום אמר רוטר: "אנחנו נעשה את זה טוב יותר".

את ההשקה ילווה קמפיין בהשקעה של ארבעה מיליון שקל, בסלוגן Choose Your Shoes.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully