וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב ארלון רכשה מרכז מסחרי באינדיאנה, ארה"ב, ב-52 מיליון דולר

שלומית צור

29.8.2010 / 14:26

ההכנסות מדמי השכירות במרכז עומדות כיום על כ-9 מיליון דולר לשנה



חברת אביב ארלון, שבשליטת דורון אביב, דפנה הרלב, אייל לב ארי ויפתח אלוני, חתמה על הסכם לרכישת מרכז מסחרי בשם מטרופוליס, בעיר אינדיאנפוליס שבמדינת אינדיאנה, ארה"ב.



הרכישה נעשתה בשותפות עם צד נוסף אשר אינו קשור לחברה, תמורת כ-52 מיליון דולר, המשקפים כ-925.36 דולר למ"ר.



המרכז אותו רכשה החברה הינו מרכז מסחרי פתוח למסחר ובידור, אשר בנייתו הושלמה בשנת 2005 בהשקעה כוללת של כ-160 מיליון דולר. המרכז משתרע על פני שטח של כ-272 דונם ושטח בנוי של כ-56 אלף מ"ר. שיעור התפוסה במרכז הינו כ-81% כאשר 65% מהשטחים מושכרים לתקופות ארוכות. על פי הנתונים שנמסרו לחברה, ההכנסות מדמי השכירות עומדות כיום על כ-9 מיליון דולר לשנה והרווח התפעולי הנקי עומד על כ-5.5 מיליון דולר לשנה.



ההסכם נחתם עם כונס נכסים שמונה על ידי בית המשפט עקב אי פירעון הלוואה שנלקחה על ידי בעלי הנכס. לרשות הרוכשים תועמד הלוואה בסך של כ-39.1 מיליון דולר בריבית שנתית של 6.47% לשנה. השלמת העסקה כפופה לביצוע בדיקות נאותות לתנאים מתלים לרבות קבלת אישור בית המשפט לעסקה.



דורון אביב, יו"ר קבוצת אביב: "אנו ממשיכים בפיתוח הפעילות הנדל"נית בארה"ב. זו העסקה השנייה שלנו לרכישת מרכז מסחרי, בשטח הכפול בגודלו לעומת העסקה הקודמת של מרכז בוניטה במערב פלורידה. אין לי ספק כי הנכס הינו בעל פוטנציאל השבחה והשכרה נוספת של שטחים פנויים.
להערכתי בעקבות המשבר הכלכלי קיימות כיום בארה"ב הזדמנויות אטרקטיביות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully