וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל רכשה את חברת אנגסטרו המספקת חדשות בנוגע למקושרים ברשת חברתית

סוכנויות הידיעות

29.8.2010 / 15:00

רכישת אנגסטרו היא הרכישה הרביעית שביצעה גוגל החודש: גוגל רכשה בנוסף גם את סלייד, ג'מבול ולייק.קום



ממשיכה באגרסיביות לרכוש חברות בעלות יכולות ומאפיינים לרשתות חברתיות - הפעם על ידי רכישת אנגסטרו (angstro).



אנגסטרו היא חברה קטנה בעלת מספר מוצרים, הכוללים בין היתר את שירות נוטוורת'י ניוז - שירות אשר מספק חדשות בנוגע לאנשים וחברות שנמצאים ברשת החברתית המקצועית של המשתמשים.



רוהיט קאר, אחד ממייסדי החברה, כתב בבלוג שלו בקצרה: "העבודה שלנו כאן נסתיימה". העיתון "לוס אנג'לס טיימס" היה הראשון לדווח על הרכישה. "העבודה שלנו כאן כנראה הסתיימה, אבל המאבק ליצירת רשת חברתית פתוחה ואופרטיבית רק מתחיל - ואני כולי ציפייה לעבוד על כך בתפקיד החדש שלי בגוגל", לפי קאר.







גוגל אישרה את דבר הרכישה אבל סירבה לפרט כיצד בכוונתה להשתמש בטכנולוגיות של אנגסטרו. החברה מציעה בנוסף גם מוצרים נוספים, ביניהם knx.to, מעין ספר טלפונים מקוון שלמעשה מרכז את כל כתובות הפייסבוק, הטוויטר, מייספייס, לינקד-אין, פליקר ואתרים נוספים של חברי המשתמשים.



שירות נוסף שמציעה אנגסטרו הוא דיסקו אקספלורר, המאפשר למשתמשים לחפש בקלות יתרה מידע כמו עדכוני סטטוס ותמונות בפייסבוק. השירותים הללו עדיין אינם נגישים באינטרנט.



רכישת אנגסטרו היא הרכישה הרביעית שביצעה גוגל החודש. החברה רכשה בנוסף את סלייד, המפתחת משחקים לרשתות חברתיות; ג'מבול, המפתחת פלטפורמות לניהול תשלומים באינטרנט למוצרים וירטואלים הנמכרים ברשתות חברתיות ואת חברת לייק.קום, מנוע קניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully