וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי הבינלאומי חוזרים לעיצומים

חיים ביאור

29.8.2010 / 16:00

לאחר חודש הפסקה, שבים עובדי הבנק לעיצומים, במסגרתם לא יעבדו שעות נוספות או יבצעו עבודות שיווק מחוץ לבנק. במסגרת העיצומים האחרונים היו הסניפים סגורים לציבור למשך שבוע

חודש וחצי לאחר שהסתיימה השביתה ;בת השבועיים שקיימו עובדי הבנק הבינלאומי, העובדים מחדשים את מאבקם נגד הנהלת החברה והם החלו בעיצומים.

במסגרת העיצומים, הכוללים גם את עובדי החברה הבת בנק פועלי אגודת ישראל (פאג"י), פקידי הבנק אינם עובדים שעות נוספות, אינם מבצעים חלק מפעולות השיווק ואינם מבצעים עבודות שיווק מחוץ לסניפים. המנהלים ומורשי החתימה אינם נוקטים עיצומים בשלב זה, אך הם עשויים לשקול זאת בימים הקרובים.

לדברי יו"ר הוועד הארצי של עובדי הבנק הבינלאומי, חנוך ליבנה, הוועד החליט על העיצומים לאחר שלא חלה התקדמות במו"מ שהתנהל בשבועות האחרונים בינו לבין סמנכ"ל משאבי בבנק, יוסי לוי, בהשתתפות יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות עו"ד אבי ניסנקורן וראש חטיבת עובדי הבנקים בהסתדרות, ציון שמע.

"הנהלת הבנק משמיעה את אותן עמדות שהציגה בתחילת המו"מ", טען ליבנה. "באנו למו"מ בתום לב, כדי לסיים את סכסוך העבודה, אבל מולנו עומדים אנשים שלא טובת הבנק לנגד עיניהם, אלא שאיפה לייצר דה-לגיטימציה למאבק שאין לגיטימי ממנו".

המחלוקת בין ועד העובדים לבין הנהלת הבינלאומי היא על גובה הבונוס ל-2009, מדיניות תגמולים דיפרנציאלית שמעוררת את התנגדות הוועד וכן בנוגע לטענות הוועד לפיהן הנהלת הבינלאומי מפירה את ההסכם הקובע הצמדה לשכר ולתנאים של עובדי בנק לאומי, עומס עבודה בסניפים, העסקת סטודנטים בניגוד להסכמים ולחץ 'בלתי סביר' שההנהלה מפעילה על עובדי השיווק. ליבנה גם האשים את ההנהלה ב"ניסיונות לפרק את העבודה המאורגנת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully