וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומבינות לעשירים

אורה קורן

30.8.2010 / 7:00

דואגים לכיס



>> ההמלצה האחרונה של ארגון ה-cfo לחבריו מעידה כי הוא דואג בעיקר לכיס התפוח שלהם, גם אם זה בא על חשבון המדינה ושאר אזרחיה.

ההמלצה ששיגר אתמול, שמסבירה לחבריו איך לחמוק מתשלום מס מבלי לעבור על החוק, תאפשר לסמנכ"לי כספים של החברות הגדולות במשק להתחכם ולא לשלם את מלוא המס שהם חייבים בו כשכירים. אם יקימו חברת ניהול, ישלמו פחות ביטוח לאומי ומס בריאות - קבעה ההמלצה של הפורום. המשמעות היא שלמדינה יהיו פחות הכנסות ממסים, וכך יגדל החלק היחסי במיסוי של השכירים שאין באפשרותם לממן רואי חשבון שיבנו להם חברות מדומות, לכאורה.



אז בפעם הבאה שהפורום יודיע שהוא נגד רפורמה או הצעה ממשלתית, בטענה שהיא תפגע במשק, או יכריז כי הוא בעד שיתופו בשיפור התדמית של ישראל בעולם, כדאי לזכור שהארגון לא מתעניין במצב האומה כמו במצב הכיס הפרטי של חבריו.



לכן, טוב יעשו גורמים ממשלתיים אם לא יתפתו למתק השפתיים של יו"ר הארגון, נגה קינן, או נציגיו, כשהם באים ומסבירים, למשל, מדוע השינויים בחוק לעידוד השקעות הון פוגעים במשק (החוק החדש מבטל את ההעדפה למשקיעים זרים, ואנשי הפורום טוענים שהמהלך יגביר את נטל המס על המשקיעים הזרים ולכן יפגע בהשקעותיהם בישראל). זאת מאחר שמה שמעסיק את הארגון הוא כנראה הפגיעה של החוקים והרפורמות החדשים בתזרים המזומנים של החברות שהוא מייצג, ולא בהכרח הפגיעה במשק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully