וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקה בטיילת של תל אביב: קרקע בשטח של 1.6 דונמים תימכר בכ-60 מיליון שקל

מאת שלומית צור

30.8.2010 / 7:00

בלעדי המגרש ברחוב הרברט סמואל מוצע למכירה על ידי כונס הנכסים של איש העסקים יוסף ריכטר. מומחים בענף הנדל"ן: האפשרות לבנות מגדל מגורים במקום הופכת את העסקה למקרה בוחן של הפוטנציאל הגלום בשוק הנדל"ן היוקרתי בתל אביב



>> עתודת קרקע נדירה בשטח של 1.6 דונמים בסמוך לטיילת של תל אביב עומדת להימכר בימים הקרובים בסכומים גבוהים במיוחד. בספטמבר תפורסם שמה של הקבוצה הזוכה במכרז לרכישת מגרש ברחוב הרברט סמואל פינת דניאל, והמחיר שיתקבל יהיה ככל הנראה גבוה בהרבה מהערכת השמאי, בסך 50 מיליון שקל.

עו"ד עמי בן יעקב, המייצג קבוצה של ארבעה משקיעים שניגשה למכרז, מעריך כי המגרש יימכר בכ-60-70 מיליון שקל.



מדובר במגרש שמהווה חלק מתוך חטיבת קרקע בשטח של 6.7 דונמים, הכוללת חמש חלקות, שעליה פועל כיום חניון. תוכנית בניין עיר במקום, שנמצאת כיום בהכנה, מאפשרת בנייה של 400% למגורים, מסחר ומלונאות, ועל כן יש פוטנציאל גדול להקמת מגדל יוקרה במקום.



השטח שעומד למכרז היה שייך לאיש העסקים יוסף ריכטר, שנקלע לקשיים כלכליים ובעקבות חובות כספיים לבנק לאומי מינה בית המשפט כונס נכסים לשטח. הכונס, עו"ד רמי מנוח, פירסם מכרז למכירת השטח שנסגר בסוף השבוע. בהערכת שמאי שנערכה במאי נקבע שווי של יותר מ-50 מיליון שקל - יותר מ-30 אלף שקל למ"ר קרקע.



על השטח לא ניתן יהיה להקים דבר, ועל הרוכש יהיה לחבור לשותפים האחרים המחזיקים בחטיבת הקרקע. ב-3.5 דונמים מתוך 6.7 הדונמים מחזיקה עיריית תל אביב, שמן הסתם תוציא אותם בעתיד למכירה במכרז, וביתרת השטח - הכולל ארבע חלקות נוספות - מחזיקים בעלים פרטיים.



מקורות בשוק אומרים כי המכרז יהווה מבחן להשקפתם של יזמי נדל"ן יוקרתי בתל אביב לגבי עתיד השוק והפוטנציאל הנוסף שגלום בו, לאחר שבשנים האחרונות מחירי הדירות במגזר זה כמעט הוכפלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully