וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת קפה גרג נכנסת ליזמות: תרכוש נכסים מחוץ לקניונים

מאת שלומית צור

30.8.2010 / 7:00

הרשת המונה כיום 56 סניפים החליטה שלא לשכור שטחים נוספים עבור סניפיה, אלא לרכוש אותם - ולהיכנס למרכזי הערים



>> רשת קפה גרג יוצאת מהקניונים ורוכשת נכסים במרכזי הערים. הרשת, שמקורה בחיפה ונמצאת בבעלות יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי, כוללת 56 סניפים, והיא החלה לאחרונה ברכישת נדל"ן, במטרה שישמשו כסניפי הרשת במקום לשכור שטחים, כפי שנהגה עד כה.

את האסטרטגיה מימשה הרשת באחרונה כשרכשה נדל"ן בקרית אתא, בחיפה ובאשקלון שעתידים ליהפך בשנה הקרובה לסניפים.



בקרית אתא רכשה הרשת שתי חנויות צמודות בשטח של 200 מ"ר תמורת 1.8 מיליון שקל ובאשקלון רכשה נכס בשטח 150 מ"ר סמוך למכללה האקדמית אשקלון ב-2 מיליון שקל. בנוסף רכשה הרשת שטח של 80 מ"ר בשד' מוריה 64 בחיפה תמורת 700 אלף שקל. כעת מנהלת הרשת מו"מ לרכישת שטח בשד' רוטשילד בתל אביב.



באחרונה הודיעה הרשת כי היא מקימה סניף בשטח 25 מ"ר בקניון עזריאלי בתל אביב, שעתיד להחליף את סניף רשת קופי בין שפעל במקום עד לאחרונה.



לדברי מלכה, המגמה החדשה תאפשר להרחיב את פעילות הרשת אל מחוץ לקניונים, שבהם אי אפשר לרכוש נדל"ן. כיום רק 20 מתוך 56 סניפי הרשת אינם ממוקמים בקניונים. בעקבות האסטרטגיה החדשה, תוכל הרשת להתרחב אל מרכזי הערים.



"המטרה שלנו היא לרכוש כמה שיותר נדל"ן שיהיה בבעלותנו מחוץ לקניונים, כך שבמקום לשלם דמי שכירות נרוויח את הנכס, שיהיה שלנו לאחר כמה שנים", אמר מלכה. "בקניית נדל"ן התשואה גבוהה והנכס מחזיר את עצמו לאחר תקופה של עשר שנים בממוצע". הסניפים החדשים של קפה גרג יהיו על שטח של 100-200 מ"ר. בפתיחת כל אחד מהם תשקיע הרשת כ-1.5 מיליון שקל מעבר להשקעה הראשונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully