וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברגמן מנחה לעצמו פרומו

אופיר בר-זהר

30.8.2010 / 7:00



צופי תוכנית הטלוויזיה "ערב חדש", ששודרה ביום שלישי שעבר בערוץ חינוכית 23, זכו להיחשף לפרומו שערך מנחה התוכנית רונן ברגמן לכתבה שלו שעסקה במרגל המוסד יהודה גיל, ופורסמה ביום שישי האחרון בעיתון "ידיעות אחרונות".

באמצע המהדורה פנתה אל ברגמן המנחה השנייה של התוכנית, עיתונאית "מעריב" מיה בנגל, והציגה את הכתבה שברגמן עתיד לפרסם. ברגמן סיפר כי מדובר בפרשת ריגול "מהמדהימות ביותר שנתקל בה". כששאלה אותו בנגל מי לדעתו צודק בפרשה - גיל או בכירי המוסד - ענה ברגמן: "אני משאיר את זה ליום שישי". האייטם לא כלל ראיון או כתבה כלשהי, אלא רק שיחה בין מנחי התוכנית.



מהחינוכית נמסר בתגובה כי "הכתבה של רונן ברגמן עלתה לכותרות בכלי תקשורת רבים בשבוע האחרון, בשל העניין הציבורי שעוררה. 'ערב חדש' הינה תוכנית אקטואליה ותיקה ומוערכת שעוסקת בנושאים מרכזיים העולים לסדר היום, ולכן לא יכלה להתעלם מתחקיר מעין זה שעליו חתום ברגמן".



מברגמן נמסר בתגובה: "הטענות ודרך הצגתן אינן נכונות. ביום שלישי האחרון, עם פרסום הקדימון ב'ידיעות אחרונות' לכתבה על יהודה גיל, הגיעו פניות רבות מהתקשורת האלקטרונית לראיון. לחלק מהפניות נעניתי והתראיינתי. עורכי 'ערב חדש' ביקשו לעסוק אף הם בכך ונעניתי לבקשה זו. לא היתה זו יוזמה שלי, אך היתה זו יוזמה לגיטימית ונעניתי לה ברצון. בתוכנית הובהר כי מדובר בכתבה שלי, בבחינת גילוי נאות. לא ברור לי מדוע התוכנית שבה אני עובד צריכה להיפגע מכך שאני מגיש אותה, ולא לעסוק בנושא שבו עסקו כל שאר כלי התקשורת באותו יום ובאותו אופן?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully