וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוטיוב ירחיב את ספריית הסרטים שלו ב-400 סרטים חדשים

סוכנויות הידיעות

30.8.2010 / 7:00



>> אתר הווידאו של גוגל, יוטיוב, יוסיף לספרייתו יותר מ-400 סרטים שיהיו זמינים בעבור צופי יוטיוב בחינם - כך הודיע האתר.

החברה הודיעה גם על שותפות חדשה עם אתר blinkbox הבריטי, שאוסף סרטים ותוכניות טלוויזיה. האתר יאפשר הצגה של 165 סרטים חדשים ביוטיוב. ביוטיוב כבר מוצגות כמה תוכניות טלוויזיה, אך האתר מעוניין להגדיל את מאגר הסרטים והתוכניות החוקיים שלו באמצעות שותפויות עם ספקיות תוכן שונות.



יוטיוב, אתר הסרטונים הפופולרי באינטרנט, ידוע בעיקר בתכני וידאו שנוצרים על ידי המשתמשים, וכולל לרוב סרטונים בני כמה דקות. עם זאת, באחרונה מעוניין האתר להיכנס יותר לתוכן המיינסטרים, ולהתחרות באתרים כמו hulu, שהוקם בשיתוף עם כמה רשתות טלוויזיה אמריקאיות להצגת תכנים חוקיים שלהן. האתר פעיל רק בגבולות ארה"ב, ומציג עשרות סדרות וסרטים.



יוטיוב מצא את עצמו תחת מתקפה בגין שימוש של משתמשים רבים בתכנים המוגנים בזכויות יוצרים באופן בלתי מאושר, ונאלץ להגיע להסדרים עם ענקיות המדיה ולהסיר מאות סרטונים שכללו תכנים בלתי חוקיים. הביקורת על יוטיוב כללה גם אמנים רבים וחברות שמייצגות אותם, בהם הזמרים פרינס ובוב דילן.



ביום שישי החליט בית משפט בגרמניה נגד הטלת צו מניעה על יוטיוב, הדורש להסיר 75 סרטוני מוסיקה בגין סכסוך על תמלוגים. שמונה חברות הגובות תמלוגים הגישו תביעה נגד יוטיוב, לאחר שלא הצליחו להגיע להסכם עם האתר, תוך דרישה להסיר את הקליפים - חלק קטן מהקליפים שרצו החברות במקור להסיר. למרות ניצחון זה, לא ברור מה תהיה ההחלטה הסופית של בית המשפט בגרמניה, ויוטיוב נאבק בתחום זה בכמה חזיתות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully