וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעת דיבה נגד "גלובס": "השמיצו אותי בנוגע לשכרי כמנכ"ל משרד הביטחון"

מאת עמית בן-ארויה

30.8.2010 / 7:58

התביעה בסך 250 אלף ש"ח הוגשה ע"י עמוס ירון. לטענתו, השכר החודשי שיוחס לו בכתבה בעיתון אינו נכון



מנכ"ל משרד הביטחון לשעבר, עמוס ירון, הגיש בשבוע שעבר תביעת דיבה בסך רבע מיליון שקל נגד עיתון "גלובס". לטענתו, השכר החודשי שיוחס לו בכתבה בעיתון, בסך 60 אלף שקל, אינו נכון.



ירון השתחרר מצה"ל בדרגת אלוף, עמד בראש ועדות חקירה צבאיות וציבוריות, היה קצין צנחנים וחי"ר ראשי וראש אכ"א. לאחר שורת תפקידים במגזר העסקי, לרבות מנכ"ל חברת הבנייה א.דורי, מונה ב-99' למנכ"ל משרד הביטחון, תפקיד אותו מילא עד 2005. כיום ירון הוא יו"ר קבוצת קו צינור אילת אשקלון (קצא"א).



ביולי פורסם ב"גלובס" כי ירון קיבל שכר מופקע כמנכ"ל משרד הביטחון. בכתבתה של סטלה קורין-ליבר נטען כי "ככה זה במשרד הביטחון. תחת מטריית איומי האטום של אחמדינג'אד יש שם התנהלות כספית בזבזנית, צדקנית ומתחסדת". ולאחר מכן נכתב: "שכר מנכ"ל במשרד הביטחון הוא כמו צ'ק פתוח שעליו אפשר לרשום הכל. למנכ"ל משרד ממשלתי יש חוזה אישי והוא משתכר 34 אלף שקל בחודש, ומכאן מתחיל התחכום הביטחוני".



על ירון נכתב כי "שבר שיאים עם שכר שנע סביב 60 אלף שקל בחודש ואף יותר. איך קרה הפלא? ובכן, לירון לא היה חוזה אישי, הוא רשם את עצמו כעובד משרד הביטחון. בה בעת שעבודת מנכ"ל משרד הביטחון כוללת את כל שעות העבודה שלו, הרי פקיד יכול לרשום מאות שעות נוספות בכל חודש, וזה מה שעשה ירון. נון סטופ שעות נוספות בישראל ובעולם".



לטענת ירון, הדברים שפורסמו בכתבה שקריים ומהווים השמצה חמורה נגדו, באופן העולה לכדי פרסום לשון הרע. לדבריו, נתוני שכרו הכתובים בכתבה הם מוגזמים ומופרכים, וכך גם האמירה כי רשם מאות שעות נוספות בכל חודש. עוד טוען ירון כי העיתון לא פנה אליו לקבלת את תגובתו.



מ"גלובס" נמסר כי "מדובר בכתב תביעה שהוגש לחינם. מה לעשות ואדון עמוס ירון לא נהג בהתאם לנוהלים, והדברים יפורטו בכתב ההגנה שיוגש". ירון מיוצג על ידי עו"ד מאיר הלר. (10-08-35347)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully