וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטל תרכוש את חטיבת שבבי הוויירלס של אינפיניון הגרמנית ב-1.4 מיליארד דולר

סוכנויות הידיעות

30.8.2010 / 9:18

אינטל רכשה את החטיבה כדי להשיג דריסת רגל בעסקי הסלולר אליהם היא מנסה להיכנס כבר למעלה מעשור



אינטל, יצרנית השבבים הגדולה בעולם, תרכוש את חטיבת שבבי הוויירלס של יצרנית השבבים הגרמנית אינפיניון בעבור 1.4 מיליארד דולר - כדי להשיג דריסת רגל בעסקי הסלולר, אליהם היא מנסה להיכנס כבר למעלה מעשור. העסקה צפויה להיסגר ברבעון הראשון של שנת 2011.



חטיבת הוויירלס של אינפיניון ידועה בטכנולוגיה מתקדמת אך חסר לה המימון הדרוש להשקיע במחקר ופיתוח הנחוצים כדי להמשיך ולהתמודד מול היריבים. חטיבה זו נחשבת ליצרנית השבבים השנייה בגודלה באירופה, ומייצרת בין השאר את המעבדים של מכשיר האייפון של אפל. מכירות החטיבה ברבעון האחרון הסתכמו ב-346 מיליון יורו - גידול של 38% לעומת התקופה המקבילה בשנה הקודמת.



לפני כעשרה ימים הודיעה אינטל כי תרכוש את יצרנית תוכנות האנטי-וירוס מקאפי תמורת 7.7 מיליארד דולר במזומן, בניסיון להרחיב את דריסת הרגל של ענקית השבבים בתחום שירותי האבטחה למחשבים.



אינטל, יצרנית השבבים הגדולה בעולם, הורידה השבוע את תחזית ההכנסות לרבעון השלישי של השנה עקב ביקוש חלש מהצפוי למחשבים אישיים בכלכלות המפותחות. ענקית השבבים האמריקאית צופה כעת מכירות רבעוניות בטווח של 10.8-11.2 מיליארד דולר לעומת טווח תחזית קודם של 12-11 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully