וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמנת רישיון נהיגה באינטרנט? שלם חצי מחיר

אלון שן

30.8.2010 / 10:35

משרד התחבורה הודיע כי מי שיזמין רישיון נהיגה או רכב, באמצעות הטלפון או האינטרנט ישלם רק חצי מחיר. בנוסף, תבוטל תוספת האגרה עבור חידוש הנפקת רישיון נהיגה

החל ממחר (יום שלישי) מי שיזמין רישיון נהיגה או רכב, באמצעות הטלפון או האינטרנט ישלם רק כמחצית מעלות אגרת הנפקת הרישיון. במסגרת תוכנית של משרד התחבורה תבוטל גם תוספת האגרה המשולמת כיום עבור הנפקת רישיון חדש בסך 28 שקלים. בנוסף לכך תבוטל גם תוספת האגרה עבור הנפקה חוזרת של רישיון נהיגה (חידוש רישיון נהיגה) העומדת כיום על 21 שקלים.

מי שייהנו מביטול האגרה הם נהגים בני 65 ומעלה ונהגי רכב מקצועיים מגיל 50 ומעלה הנדרשים כיום לחדש את רישיון הנהיגה אחת לשנתיים, לעומת שאר הנהגים הנדרשים לחדש את רישיונם אחת ל-10 שנים. ביטול אגרת רישיון נהיגה יחול גם על נהגים חדשים הנדרשים לחדש את רישיונם כעבור שנתיים מיום קבלת הרישיון החדש.

שר התחבורה, ישראל כץ, ציין כי במסגרת הרפורמה באגרות הרישוי שתחול ממחר מי שיעדיף להנפיק את רישיון נהיגה במשרד הרישוי ידרש לשלם 52 שקלים, במקום 27 שקלים בלבד אם ינפיק את הרישיון באמצעות הטלפון, האינטרנט או באחת מעמדות השירות האוטומטית של משרד התחבורה. מי שיבקש להזמין טופס חידוש רישיון נהיגה או רכב יוכל לבצע זאת ללא כל תשלום באמצעות הטלפון או האינטרנט ואילו מי שיעדיף לקבל את הטופס במשרד הרישוי ידרש לשלם 25 שקלים.

השר כץ ציין כי ההוזלה בתעריפי אגרות הרישוי מבוצעת במסגרת תוכניתו לקצר את התורים במשרדי הרישוי ולעודד אזרחים להזמין אגרות רישוי, באמצעות המוקד הטלפוני של משרד התחבורה והאינטרנט ובכך למנוע מהם את הצורך להגיע למשרדי הרישוי. מספר הטלפון של המוקד הטלפוני 5678*, טלפון קווי 1-222-5678, אתר האינטרנט www.mot.gov.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully