וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנסות מיטב עקפו את דש-איפקס: קצב הכנסות של 90 מיליון שקל ברבעון

נועם בר

30.8.2010 / 15:35

מיטב חילקה דיבידנד של 6 מיליון שקל ותעניק למנכ"ל אילן רביב אופציות בשווי של 7.4 מיליון שקל



המיזוג בין מיטב ולגאון שוק הון הקפיץ את מיטב בכמה רמות. תוצאות הרבעון השני של מיטב הנכללות בדו"חות גאון אחזקות, המחזיקה במיטב 21.5%, מבטאות לבית ההשקעות הממוזג קצב הכנסות של 90 מיליון שקל ברבעון - רמת ההכנסות הרבעונית שהציג דש-איפקס. בשורה התחתונה הרוויח מיטב ברבעון הזה 8 מיליון שקל, זאת לעומת הפסד של 4.3 מיליון שקל אותו הציג ברבעון המקביל.



גם בהסתכלות חצי שנתית שומרים הרווח וההכנסות של מיטב על אותו קצב שהתבטא בתוצאות הרבעון השני. במחצית הראשונה של 2010 הסתכמו הכנסות מיטב ב-183 מיליון שקל כשהרווח הנקי הסתכם ב-19.4 מיליון שקל.



פעילות ניהול ההשקעות של מיטב הכוללת ניהול קופות גמל, פנסיה, קרנות נאמנות ותיקים תרמה להכנסות של מיטב 73 מיליון שקל, זאת לעומת 22 מיליון שקל ברבעון המקביל - לפני שמוזגו קופות הגמל של ישיר לתוך מיטב. למרות הרבעון החלש בשוקי ההון, סיים תיק הנוסטרו של מיטב את הרבעון השני ברווח של 2.3 מיליון שקל.




ההכנסות מפעילות שירותי הבורסה, הכוללת את הבורסה והברוקראז', הסתכמו במהלך הרבעון השני ב-7.1 מיליון שקל. פעילות תעודות הסל המרוכזת תחת הדס תרמה 2.5 מיליון שקל להכנסות מיטב. הפעילות הזו סבלה בחודשים האחרונים בשל הקפאת ההנפקות החדשות עד סיום בדיקת הרשות בנוגע לחשיפה שהיתה להדס לבנק ההשקעות ליהמן ברדרס זמן קצר לפני קריסתו. כיום שוקלים במיטב אם לחדש את פעילות ההנפקות של החברה או להתמקד בפעילות של קרנות מחקות וקרנות סל. עם סיום המיזוג ונכון לסוף הרבעון השני מנהלת מיטב 31 מיליארד שקל.



מיטב מדווחת כי במהלך הרבעון השני היא חילקה דיבידנד של 6 מיליון שקל לבעלי המניות שלה - צבי סטפק ושלמה סימנו בסקי (50.01%), ישיר אי.די.אי (28.5%) וגאון אחזקות (21.5%).



לפני חודש חילקה מיטב לאילן רביב, מנכ"ל בית ההשקעות, אופציות בשווי של 7.4 מיליון שקל שיהיו ניתנות למימוש בשלושה שלבים בשלוש וחצי השנים הקרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully