וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר באחד העם ננעל בירידות קלות

טל לוי

30.8.2010 / 16:32

מדד ת"א 25 איבד 0.2% מערכו וננעל ברמה של 1,143 נקודות, ת"א 100 ירד גם הוא ב-0.2% וננעל על 1,053 נקודות. שותפות מאגר לווייתן ממשיכות לרשום עליות

המסחר בתל אביב נחתם בירידות שערים קלות: מדד ת"א 25 איבד 0.2% וננעל ברמה של 1,143.1 נקודות ומדד ת"א 100 איבד 0.2% וננעל ברמה של 1,053.0 נקודות. מדד מניות הבנקים איבד 0.8% ומדד מניות הנדל"ן איבד 0.2%. מחזורי המסחר היו נמוכים מאד והסתכמו במיליארד שקל בלבד.

בימים האחרונים נסחרות המניות בתנודתיות מסוימת הנובעת מנתוני מקרו חלשים בארה"ב מצד אחד ודבריו של יו"ר הפדרל ריזרב, בן ברננקי, כי הבנק המרכזי של ארה"ב יעשה ככל שביכולתו על מנת למנוע הדרדרות למשבר. נשיא ארה"ב, ברק אובמה, אמר אתמול כי כלכלת ארה"ב צומחת, אך בקצב לא מספק, וכי אין שום "מטה קסמים" שיוכל לתקן את בעיותיה. בראיון שהעניק לרשת NBC אמר אובמה כי שלל הנתונים המקרו כלכליים העגומים שפורסמו בשבועות האחרונים היו דבר שהממשל ציפה לו.

שותפויות חיפושי הגז והנפט השותפות במבנה הימי לווייתן, רציו, דלק קידוחים, אבנר ודלק אנרגיה הודיעו אתמול כי קידוח לווייתן עשוי להכיל 4.2 מיליארד חביות נפט. השותפויות אישרו תקציב של 150 מיליון דולר לביצוע קידוח מבחן במקום. אתמול זינקו המניות והוסיפו ביחד כ-1.8 מיליארד שקל.

עונת הדו"חות הכספיים נמצאת בסופה ולחברות הנסחרות נותרו יומיים בלבד לפרסום תוצאות הרבעון השני. מחר יפרסמו הבנקים, הבינלאומי ודיסקונט את התוצאות וזאת לאחר שבנק הפועלים ובנק מזרחי טפחות הציגו תוצאות נאות בשבוע שעבר. הבוקר נודע כי לאומי פרטנרס, זרוע ההשקעות הריאליות של בנק לאומי, צפויה לרכוש נתח של עד 20% מחברת תנובה מידי חברת מבטח שמיר תמורת 400 מיליון דולר, כלומר לפי שווי חברה של 2 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully