וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה ישראלים מחזיקים באייפון? 400 אלף מכשירים כבר נמכרו בארץ

TheMarker IT

30.8.2010 / 16:59

140 אלף צרכנים בישראל מחזיקים במכשירי אנדרואיד; 7,000 איש רכשו אייפד



400 אלף מכשירי אייפון כבר נמכרו בישראל. כך מגלים נתונים שאספה matrix mobility מבית מטריקס. ב-matrix mobility אומרי כי מאז השקת אייפון 4 מלאי המכשירים אזל אצל המפעילים הסלולריים ואין כמעט מכירה של מכשירים חדשים ולכן עלול להיווצר מצב שלמרות הדרישה לא ניתן יהיה להגיע ל-450 אלף עד סוף השנה כפי ש-matrix mobility סברה תחילה.



נתון מעניין אחר הוא שבישראל יש ארבעה מיליון מכשירי ג'אווה (מכשירי j2me) של מערכת הפעלה סימביאן. גם לגוגל ואנדרואיד יש נתח נכבד בשוק הישראלי.



140 אלף מכשירי סלולר על בסיס אנדרואיד נמכרו בישראל. ב-matrix mobility אומרים שבמהלך החודשים האחרונים היתה קפיצה מסוימת בתפוצת המכשירים ולכן נכון לחודש אוגוסט הנתונים אפילו עומדים על 160 אלף מכשירים.



ב-matrix mobility טוענים עוד כי במהלך החודשיים האחרונים חל גידול בתפוצה של מכשירי בלקברי ולהערכתה יש בין 10-15 אלף מכשירים שנמצאים כיום בשימוש (חלקם של תושבים זרים המגיעים לארץ לעתים קרובות ומחזיקים בכרטיס sim נוסף של מפעיל ישראלי, אף שהמכשיר לא נרכש בארץ). על פי matrix mobility, יש כיום בישראל כ-7,000 מכשירי אייפד ועד סוף השנה, במידה שההשקה הרשמית אכן תתקיים במועד הצפוי, יהיו כ-20-25 אלף בעלי מכשירים בארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully