וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרגון נכנסת לשוק ההודי: תספק ציוד אלחוטי בהיקף של מיליוני דולרים

ואדים סבידרסקי

30.8.2010 / 17:47

מנכ"ל סרגון: "תהליכי הרגולציה הנוגעים לשיקולים ביטחוניים בהודו החלו לפעול"; המניה מוסיפה 6.5%



, ספקית פתרונות התקשורת לדור הבא של הרשתות האלחוטיות קיבלה הזמנות חדשות מלקוח בהודו. החברה תספק פתרונות בקהול (backhaul) לרשת האלחוטיות של אחת ממפעילות הסלולר הגדולות בהודו. הפתרונות כוללים את פלטפורמת ה-fibeair, המבוססת על טכנולוגיית העברת נתונים באמצעות גלי מיקרו, שיותקנו במספר אזורים של המפעילה ההודית וישמשו לשדרוג ולהרחבת הרשת האלחוטית הקיימת.



ההערכות בשוק הן כי מדובר בחוזה בהיקף של מיליוני דולרים בלבד. עם זאת, מדובר בהבעת אמון של הרגולטורים בהודו בחברה הישראלית, שעמדה בבדיקות ביטחוניות קפדניות. השוק ההודי נסגר כמעט לחלוטין בפני ספקי תקשורת, לאור החשש של גורמי הביטחון ההודיים מפני ניסיונות ריגול מצד מדינות השכנות.



עירא פלטי, נשיא ומנכ"ל סרגון אומר, כי "אנחנו שמחים לראות שתהליכי הרגולציה הנוגעים לשיקולים ביטחוניים בהודו החלו לפעול. ממשלת הודו החלה להתיר למפעילות, שקיבלו לשם כך אישור ביטחוני מהממשל, להזמין ציוד תקשורת. אנו מצפים להכיר בהכנסות מהזמנות אלו במהלך 2011, תוך שמירה על היעד שלנו לגידול הכנסות שנתי בטווח של 30-35 אחוזים לשנת 2010".




סרגון מספקת כמה סוגי פתרונות, כגון הפתרון ההיברידי, המאפשר שדרוג מהיר של רשתות מסורתיות, ל-ip. בפתרון זה עושים שימוש רוב המפעילים המובילים של הודו, ומאפשרים בכך לספק תעבורת רשת איכותית וקיבולת נתונים גבוהה, ללא צורך בפריסת תשתית יקרה יותר להעברת נתונים, באמצעות סיבים אופטיים, למשל.



עם למעלה מ-110 מיליון משתמשים חדשים שהתווספו במהלך המחצית הראשונה של 2010 מספר המנויים לשירותי הטלפונים הניידים בהודו מגיע ל-635 מיליון. לדברי הרשות לפיקוח על שירותי הטלקום בהודו (trai), למעלה מ-94% מכלל שירותי הטלפוניה במדינה מועברים על גבי רשתות אלחוטיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully