וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת שלמה Sixt: מתגבש הסכם שותפות עם אופל ברומניה

יואב קווה

30.8.2010 / 18:45

שלמה שמלצר: "אנו מגשימים היום גם ברומניה את החזון העסקי הכולל שלנו"



ימים ספורים לאחר חתימה על הסכם הבנות עם gm-opel ליבוא רכבי אופל לישראל, קבוצת שלמה sixt הודיעה היום על מגעים לחתימה על הסכם שותפות ברומניה עם חברת אופל. במסגרת הסכם השותפות המתגבש, שלמה sixt תחזיק 85% מהחברה המשותפת ואופל תחזיק 15%. הסכם השותפות יסדיר את פעילות החברה לשיווק ומכירה של דגמי אופל וחלקי חילוף וכן הפעלת מוסך מורשה של אופל ברומניה.



פעילות הקבוצה ברומניה מנוהלת על-ידי דודי פרי, לשעבר מנכ"ל ניו קופל בישראל. שלמה sixt ברומניה מפעילה חברה לליסינג תפעולי, והיא בעלת הזיכיון להפעלת שירותי השכרת רכב של קבוצת sixt העולמית. לחברה מוסך גדול המשרת את כלל פעילות הרכב ברומניה. לפני כשנתיים רכשה החברה זיכיון של החברה הצ'כית aaa המחזיקה בצי הגדול ביותר למכירת רכב מיד ראשונה ביבשת אירופה.



החל מחודש אפריל השנה (2010) מחזיקה הקבוצה ברומניה זיכיון למכירת רכבי suzuki באזור בוקרשט. החברה היא גם היבואן הבלעדי ברומניה של רכבי היצרן הסיני צ'רי.



בימים אלה השלימה קבוצת שלמה sixt ברומניה את רכישת פעילות ונכסי נדל"ן של חברת ipso, לשעבר סוכן מורשה של רנו ודצ'יה ברומניה, הכוללת כ-13 אלף מ"ר. היקף העסקה הכולל מוערך בכ-6 מיליוני יורו. שטח זה ישמש כעורף התפעולי ואולם התצוגה הראשי של אופל ברומניה.



שלמה שמלצר אמר כי "אנו מגשימים היום גם ברומניה את החזון העסקי הכולל שלנו. שלמה sixt היא כיום חברת הרכב הגדולה ברומניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully