וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה: "נצא למתקפה רחבת היקף שנועדה לתמוך בצמיחה של כלכלת ארה"ב"

סוכנויות הידיעות

30.8.2010 / 21:46

בין הצעדים האפשריים: הגדלת השקעות הממשלה בתשתיות ואנרגיה ירוקה והקלות מס לעידוד התעסוקה



נשיא ארה"ב, ברק אובמה, קרא היום לצאת "למתקפה רחבת היקף" שתכליתה לתמוך בצמיחת הכלכלה האמריקאית, מיד עם שובו של הקונגרס מהפגרה בחודש הבא. במסיבת עיתונאים שקיים אובמה בגן הורדים בבית הלבן בתום פגישה עם יועציו הכלכליים, אמר הנשיא כי הממשל מנסה למצוא דרכים חדשות להמרצת הצמיחה הכלכלית.




אובמה גם האשים את חברי הקונגרס הרפובליקאים בחסימת אישורה של תוכנית הקלות מס לעסקים קטנים. "עלינו לעשות יותר", אמר הנשיא. "החזקת הצעת החוק כבת ערובה מזיקה לצמיחה הכלכלית. אני מבקש מהרפובליקאים בסנאט להסיר את המצור", הוסיף.



הנשיא הודה כי הכלכלית עדיין מאוד שברירית, ואמר כי בימים הקרובים יעלה רעיונות נוספים לעידוד הצמיחה. בין האפשרויות שהזכיר אובמה בהקשר זה היו הארכת הקלות המס מתקופת בוש למשקי בית עם שכר שנתי של פחות מ-250 אלף דולר, הגדלת השקעות הממשלה באנרגיות ידידותיות לסביבה, שיקום תשתיות של כבישים וכבישים מהירים, והקלות מס שנועדו למנוע אובדן משרות.



"הצוות הכלכלי שלי עובד קשה בחיפוש אחר צעדים נוספים שיוכלו הן לעודד את הצמיחה וגיוס עובדים בטווח הקצר, והן להגדיל את התחרותיות של הכלכלה שלנו בטווח הארוך", אמר אובמה. "כל יום, אני פועל לקדם את הכלכלה, לתקן את הנשק שנגרם למעמד הבינוני במהלך העשור החולף, ולהגביר את הצמיחה כדי שאנשים יוכלו לעבוד", הוסיף.



"אמנם כבר נקטנו בסדרה של צעדים שסייעו לשיפור הכלכלה", המשיך אובמה, "אולם אמריקאים רבים מדי עדיין מחפשים עבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully