וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקדי וכהן נסעו לרוסיה במטרה להקים ברית תעופה

זוהר בלומנקרנץ

31.8.2010 / 6:48

מחוץ לבריתות הקיימות



מי שחיפש אתמול את מנכ"ל אל על, אליעזר שקדי, ואת סמנכ"ל המסחר בחברה, אלי כהן, יכול היה למצוא אותם ברוסיה. השניים יצאו שלשום למוסקווה ואתמול קיימו משא ומתן מואץ עם ראשי חברת התעופה הרוסית ut air להקמת ברית תעופה חדשה - שתהיה הרביעית בגודלה בין בריתות התעופה האסטרטגיות בעולם. יחד עם חברת התעופה הרוסית ואל על יהיו בברית חברת התעופה האוקראינית aerosvit וחברת התעופה הלאומית של ארמניה armavia.

שמה של ברית התעופה יהיה we ((western eastern. במקביל, ממשיכה אל על בניסיונותיה לצרף עוד חברות תעופה לברית המתגבשת. לדוגמה, באחרונה ביקר שקדי בברזיל בניסיון לגייס שם לברית חברת תעופה אשר טסה למדינות דרום אמריקה ושאליה יוכלו נוסעי אל על לחבור בסאו פאולו.



המהלך האסטרגטי להקמת הברית הרביעית ננקט מכיוון שאל על לא הצליחה להצטרף אל אחת משלוש בריתות התעופה הקיימות - skyteam ,star alliance ו-oneworld. לא ברור עדיין עד כמה תהיה הברית החדשה תשובת מחץ לבריתות התעופה האסטרטגיות, שכן לא נותרו הרבה חברות תעופה מובילות שלא הצטרפו עד כה לאחת משלוש הבריתות הגדולות. מאל על נמסר אתמול בתגובה: "חברת אל על ממשיכה בפיתוח פעילויות עסקיות לשיפור המוצר והשירות לנוסעיה ומפתחת את הקשרים הבינלאומיים ושיתופי הפעולה שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully