וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רווחי אי.די.בי צנחו ב-93%

מיכאל רוכוורגר

31.8.2010 / 10:20

חברת האחזקות שבשליטת נוחי דנקנר הודיעה על ירידה ברווחים ל-50 מיליון שקל, בשל אי מימוש מניות קרדיט סוויס. בעקבות התוצאות יחולק דיבידנד של כמאה מיליון שקל לבעלי מניותיה

רווחי חברת אי.די.בי אחזקות, שבשליטת נוחי דנקנר ומשפחות לבנת ומנור, צנחו ברבעון השני ב-93% ל-50 מיליון שקל בלבד. עיקר הירידה ברווח נובעת מהיעדר מימושים מהותיים על ידי החברה הנכדה, , במניות בנק ההשקעות השווייצי , בו היא מחזיקה בכ-3.24%.

את המחצית הראשונה של 2010 סיימה אי.די.בי אחזקות ברווח נקי של כ-1.1 מיליארד שקל, לעומת 1.2 מיליארד שקל בתקופה המקבילה. החברה הצליחה לשמור במחצית הראשונה של השנה על ריווחיות דומה לזו שבתקופה המקבילה אשתקד בעיקר בעקבות רווח של 857 מיליון שקל שנרשם ברבעון הראשון מאחר שדיסקונט השקעות מקבוצת אי.די.בי הגדילה את אחזקתה בשופרסל, ואיחדה את תוצאותיה במאזניה.

בעקבות התוצאות תחלק אי.די.בי אחזקות דיבידנד של 108 מיליון שקל לבעלי מניותיה ב-5 באוקטובר 2010. במקביל לפרסום הדו"חות ציינה אי.די.בי פיתוח כי מנכ"ל החברה אלי כהן יסיים את תפקידו לאחר כ-50 שנה. את כהן יחליף חיים גבריאלי, המשמש גם כמנכ"ל אי.די.בי אחזקות.

נוחי דנקנר, יו"ר אי.די.בי, אמר היום: "לאלי כהן תרומה עצומה ל-idb ולמשק הישראלי ב-50 השנים בהן הוא עובד ב-idb. בשנות כהונתו הרבות, ליווה אלי מקרוב את הקמתן של עשרות רבות של חברות שהפכו לספינות דגל במשק. אלי סייע לי רבות בדרכי ב-idb, והיתה לי הזכות לעבוד עימו במשך למעלה מ-7 שנים – ללמוד ממנו ולשאוב מחוכמתו, מרגישותו ומתבונתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully