וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטנר דורשת: שקיפות בחישוב דמי הקישוריות

אמיתי זיו

31.8.2010 / 11:00

מאבק פרטנר ברגולטור נמשך: החברה עתרה לביהמ"ש כנגד משרד התקשורת בדרישה שיחשוף את דרך חישוב הקישוריות עוד טרם פרסום החלטת המשרד בנושא

חברת פרטנר ממשיכה במלחמותיה נגד הרגולטור. אתמול בערב הגישה פרטנר עתירה מנהלית לבית המשפט המחוזי בירושלים, בשבתו כבית משפט לעניינים מנהלים, כנגד משרד התקשורת. פרטנר דורשת כי משרד התקשורת יחשוף את מסמכי שימוע הקישוריות ואת חישובי החברה הכלכלית של המשרד, nera, אחרי התיקונים שהוכנסו בעבודות. הדרישה היא שהנתונים יחשפו עוד טרם פרסום החלטת משרד התקשורת בנושא הקישוריות.

את העתירה עבור פרטנר הגיש עו"ד פיני רובין. פרטנר דורשת את חשיפת הנתונים והחישובים החדשים "הן מכח חוק חופש המידע והן מכח הדין הפלילי החל על רשויות מנהליות המשמשות כנאמן לציבור", לשון העתירה. עוד טרם העתירה, פנתה פרטנר למשרד התקשורת וביקשה את המידע על פי חוק חופש המידע, אך הממונה על החוק במשרד התקשורת סירב למסור את המידע לפרטנר.

פרטנר טוענת כי nera ביצעה שינויים רבים בעבודה הכלכלית, ביחס לתוצר המקורי שלה, ולכן החברה מבקשת לראות את הנתונים החדשים ולהגיב להם עוד טרם קבלת החלטות משמעותית מצד המשרד. בפרטנר מזכירים כי בעבודה המקורית של nera נפלו טעויות חמורות, ויתכן כי גם בעבודה החדשה יפלו טעויות. פרטנר דורשת כי השקיפות שאפיינה את התהליך עד כה תמשך גם כעת, למרות שהדבר עשוי לדחות במעט את התחלת רפורמת הקישוריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully