וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושלמה בנייתו של מלון סוויטות חדש בנתניה בהשקעה של כ-100 מיליון שקל

עירית רוזנבלום

31.8.2010 / 15:48

המלון מתנשא לגובה של 30 קומות עם 3 סוויטות בכל קומה



הושלמה בנייתו של איילנד, מלון סוויטות יוקרתי על קו החוף בנתניה. זהו המלון הראשון שהוקם בעיר מזה 20 שנה. המלון נבנה ע"י חברת בר-זן נדל"ן ותיירות בע"מ וינוהל על ידי רשת מלונות אוקיינוס מקבוצת בריטיש ישראל, המפעילה מלונות סוויטות בהרצליה. השקעה הכוללת במלון נאמדת בכ-100 מיליון שקלים.



מלון איילנד ממוקם על הצוק בקו החוף של נתניה, מעל הטיילת החדשה של העיר. הוא מתנשא לגובה של 30 קומות כאשר מכל מרפסת נגלה נופו של קו החוף. המלון מכיל כ-100 סוויטות, 3 סוויטות בכל קומה.



לדברי מנכ"ל המלון, אורי שלמון, מלון איילנד נותן מענה למגמה המסתמנת בשנים האחרונות של מעבר ממלונות פאר גדולים למלונות יוקרה בעלי מספר קטן יחסית של סוויטות, בהם נהנים האורחים מיחס אישי. "עד כה לא היה בנתניה מלון העונה על צרכי חברות ההייטק ופלח השוק העסקי, ואלה הזקוקים למלון כזה נאלצו לנדוד לערים אחרות.

"איילנד נותן את המענה לכל חברות ההיי-טק באזור התעשייה החדש של נתניה ובסביבה, אנשי עסקים המגיעים לאזור למספר ימים, או חברות המארחות עמיתים מחו"ל ומחפשות אירוח ברמת פרימיום", הוסיף שלמון. לדבריו, השהייה בסוויטה המרווחת מאפשרת לארח פגישות עסקיות בנוחות ולא בחדר השינה, יש שרותי משרד וגישה נוחה למרכזי תחבורה ולמתחמי העסקים באזור. בנוסף, מלון הסוויטות נותן מענה גם לחופשה משפחתית לקהל הישראלי והן לתיירים מחו"ל המחפשים את ההרגשה הביתית, לחוף הים.



הסוויטות מצויידות במטבחון איכותי וכן בשני מסכי פלזמה, כל התשתיות האלקטרוניות לגלישה באינטרנט, תאורה אוטומטית וגם מתקני שמע לאייפוד. במלון יש טרקלין עסקים, ארוחות בוקר, בריכת שחייה, חדר כושר, שירותי ספא, בית כנסת, אינטרנט אלחוטי, שירותי כביסה ועוד.
המחירים ינועו מ-600-220 דולר ללילה על בסיס לינה וארוחת בוקר, בהתאם לגודל הסוויטה ולעונה. הנחה לשהיות ארוכות בין 10%-15% בהתאם לעונות השיא ורמות הביקושים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully