וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסחר בתל אביב נסגר בירידות

ואדים סבידרסקי

31.8.2010 / 16:41

הפסימיות בוול סטריט ובעולם ממשיכה למשוך את אחד העם למגמה שלילית. מדד ת"א 25 איבד מערכו 0.7% ונסגר על 1,135 נקודות ות"א 100 ירד ב-0.6% לרמה של 1,046 נקודות

המסחר באחד העם ננעל היום בירידות שערים, אשר התמתנו לקראת סוף היום, על רקע הסיום השלילי בוול סטריט ונאום אובמה. מדד ת"א 25 איבד 0.7% ונסגר ברמה של 1,135 נקודות; מדד ת"א 100 ירד ב-0.6% ונסגר ברמה של 1,046 נקודות; מדד מניות הבנקים השיל 1.7% על רקע פרסום דו"חות של לאומי, דיסקונט והבינלאומי; מדד מניות הנדל"ן ירד ב-0.6%.

סמוך לשעת הסיום באחד העם, הצביעו החוזים העתידיים על המדדים המובילים בארה"ב על פתיחה שלילית עד 0.4%.

נשיא ארה"ב, ברק אובמה, קרא אתמול לצאת "למתקפה רחבת היקף" שתכליתה לתמוך בצמיחת הכלכלה האמריקאית, מייד עם שובו של הקונגרס מהפגרה בחודש הבא. במסיבת עיתונאים שקיים אובמה בגן הורדים בבית הלבן בתום פגישה עם יועציו הכלכליים, אמר הנשיא כי הממשל מנסה למצוא דרכים חדשות להמרצת הצמיחה הכלכלית.

בזירת המקרו האמריקאית, הצריכה הפרטית בארה"ב צמחה בחודש יולי בשיעור חד מהצפוי ובקצב כפול מהגידול בהכנסה האישית שצמחה בשיעור מתון מהצפוי. מדד האינפלציה המבוסס על הצריכה הפרטית - המדד המוערף על הבנק הפדרלי לאומדן האינפלציה - עלה ב-0.1% ביולי. הצריכה הפרטית גדלה בחודש שעבר ב-0.4% - השיעור החד ביותר מאז מארס - לאחר שנותרה ללא שינוי בחודש יוני - כך מסר משרד המסחר האמריקאי.

תחזית הכלכלנים היתה לעלייה של 0.3%. ההכנסה האישית גדלה ביולי ב-0.2% לאחר שנותרה ללא שינוי בחודש יוני. תחזית הכלכלנים היתה לעלייה חדה יותר של 0.3%. שיעור החיסכון ירד בחודש שעבר ל-5.9% לעומת 6.2% בחודש יוני.

היום יפורסמו מדד S&P קייס שילר העוקב אחר מחירי הבתים ב-20 הערים הגדולות בארה"ב, מדד בטחון הצרכנים לחודש אוגוסט והפרוטוקולים מוועידת השוק הפתוח של הפדרל ריזרב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully