וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו מחריפה המאבק בחברות הטלקום: דורשת לנטר את גוגל וסקייפ

סוכנויות הידיעות

31.8.2010 / 17:26

משרד הביטחון ההודי: לא נוכל להרשות לגוגל ולסקייפ להחזיק במידע לא נגיש למדינה



אחרי המאבק בבלקברי, שהסתיים השבוע באנחת רווחה מצד משתמשי המכשיר הסלולרי של ריסרץ' אין מושן (rim) במדינה, איימו היום הרשויות בהודו על גוגל וסקייפ בדרישה כי יאפשרו להן לנטר את המידע המועבר בין גולשים בשירות הדואר ג'ימייל ובשירות הטלפוניה האינטרנטי של סקייפ.



השבוע נרגעו 1.1 מיליון משתמשי הבלקברי בהודו, לאחר שממשלת הודו הודיעה כי תעניק ל-rim ארכה של חודשיים למצוא פיתרון שימנע איסור על השימוש בשירותי האי-מייל, המסרים המידיים והאינטרנט במכשיר.



חלק מהאפליקציות בבלקברי, כגון שליחת הודעות אי-מייל ושירות הודעות מיידיות (מסנג'ר), מבוססות על רשתות שלממשלות המקומיות קשה לעקוב אחריהן, מה שעורר חששות לכך שיועברו באמצעות המכשיר תכנים מסוכנים. כוחות הביטחון ההודיים, הנאבקים במרידות בקשמיר ובצפון המדינה, דורשים מחברות הטלקום לאפשר להם לנטר את המידע המועבר בין משתמשים.



"אם חברה מספקת שירותי טלקום בהודו, שירותי הביטחון ההודיים צריכים להיות מסוגלים לעקוב אחרי כל ההתקשרויות", אמר דובר מטעם משרד הביטחון ההודי. "אם לגוגל או סקייפ יש מידע שאינו נגיש לכוחות הביטחון, לא נוכל להרשות זאת". הדובר אמר כי הממשלה תשלח לגוגל וסקייפ התראות, בדרישה כי יצייתו לדרישות הממשלה, אחרת הודו עשויה להורות על חסימת רשתותיהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully