וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבקר הפנים בחברת החשמל פנה ללינדנשטראוס כדי לבלום את הדחתו

אבי בר-אלי

1.9.2010 / 7:46



>> מבקר המדינה, השופט (בדימוס) מיכה לינדנשטראוס, הקפיא את הליכי הדחתו של מבקר הפנים בחברת החשמל, שי רוזנשטוק. ההחלטה התקבלה בעקבות פניית רוזנשטוק אל נציבות תלונות הציבור במשרד מבקר המדינה - כדי למנוע את דיון דירקטוריון החברה בהדחתו.

חברת החשמל התבקשה בידי מבקר המדינה להעביר את תגובתה לטענותיו של רוזנשטוק עד השבוע שעבר, וכעת ימתינו הצדדים להכרעת מבקר המדינה בשאלה אם בכוונתו להשהות את הליכי ההדחה.



לפני שנה וחצי נבחר רוזנשטוק לתפקיד מבקר הפנים בחברת החשמל, תחת הקביעה כי שנתו הראשונה בתפקיד תהיה "שנת ניסיון". לפני כחודש התכנסה ועדת הביקורת של דירקטוריון חברת החשמל לדון בהמשך כהונתו של רוזנשטוק בתום תקופת הניסיון - והחליטה להמליץ לדירקטוריון שלא להעבירו למינוי קבע. לפני ההחלטה על הפסקת כהונתו, ניתנה לרוזנשטוק ההזדמנות לשטוח את טענותיו בפני מליאת הדירקטוריון. עם זאת, הדיון שבו אמור היה רוזנשטוק לשאת את דבריו בוטל בידי המבקר, במסגרת הקפאת תהליך ההדחה.



ברקע תהליך זה, נחשף ב-themarker כי אל החברה הגיעה תלונה שלפיה רוזנשטוק העביר לידי מקורבו, המשמש בודק חיצוני לחברה, תלונות אנונימיות שהופנו נגד חברי דירקטוריון החברה - ושאותן ביקש רוזנשטוק לבדוק. מנגד, יצא ועד העובדים בחברה להגנת רוזנשטוק, תוך שהוא רומז כי הסיבה להדחתו היתה עצם בקשתו לבדוק את התלונות שהופנו נגד הדירקטורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully