וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמזון תשיק שירות לצפייה בסרטים ובתוכניות טלוויזיה ללא הגבלה ברשת

רויטרס

1.9.2010 / 9:48

אמזון במגעים עם חברות המדיה הגדולות על מנת לשתף עמן פעולה במיזם



הקמעונאית המקוונת אמזון מתכננת להשיק שירות אשר יאפשר למנויים בתשלום גישה ללא הגבלה לתוכניות טלוויזיה ולסרטים ברשת, כך דיווח "וול סטריט ג'ורנל".



אמזון פנתה למספר חברות מדיה גדולות, כמו nbc יוניברסל ויאקום וטיים וורנר, על מנת לשתף עמן פעולה במיזם שמטרתו להתחרות בשירותים כמו נטפליקס, אשר מאפשר למנויים בתשלום לצפות בתוכניות טלוויזיה ולשכור סרטים. "cbs היתה במגעים עם אמזון אך עדיין אין עסקה על הפרק", אמר מקור מקורב לעניין לרויטרס.



היום בערב צפויה ענקית הטכנולוגיה אפל להודיע על שדרוג שירות ה"אפל טי וי" שלה. השירות המשודרג ישתמש בתכנים מנטפליקס, והמשתמשים ישלמו דמי מנוי לנטפליקס עבור השירות. נציגי אפל ונטפליקס סירבו להגיב לידיעה.



אולפני הסרטים בהוליווד וחברות המדיה עושים מאמצים להרחיב את עסקיהם המקוונים, וזאת כדי להגדיל את הרווחים ולהתמודד עם ההורדות הבלתי חוקיות. עם זאת, כמה מהאולפנים אינם חשים בנוח לנוכח המעבר הגורף לרשת, בהתחשב בעסקות שיש להם עם ספקיות כבלים המשדרות את התכנים. בשנה שעברה, הורדות וצפיות בסרטים באינטרנט הניבו הכנסות של 300 מיליון דולר בארה"ב, והכנסות של 340 מיליון דולר הגיעו מתוכניות טלוויזיה, לפי חברת המחקר אדמס מדיה ריסרץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully