וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברגר קינג שוקלת להציע עצמה למכירה; מנהלת מגעים עם קרנות השקעה פרטית

רויטרס

1.9.2010 / 10:16

באוגוסט פירסמה החברה תחזית לירידה במכירותיה על רקע ההאטה בכלכלה ואי הודאות לגבי מחירי הבשר והחיטה



ברגר קינג, רשת ההמבורגרים השנייה בגודלה בארה"ב, שוקלת מכירה אפשרית ומנהלת מגעים עם רוכשים פוטנציאליים, כך אמר מקור המקורב לעניין לרויטרס.



"וול סטריט ג'ורנל" דיווח כי ברגר קינג, אשר מפעילה יותר מ-12 סניפים ב-75 מדינות, מנהלת מגעים בשבועות האחרונים עם חברות השקעה פרטית בנוגע למכירה אפשרית, כאשר אחת החברות הבולטות שהביעה עניין ברכישה היא 3i גרופ.



ברגר קינג, ששווי השוק שלה נאמד ב-2.3 מיליארד דולר, הונפקה במאי 2006. לפני שנהפכה לציבורית, היתה החברה בבעלות חברות השקעה פרטית, שעדיין מחזיקות בנתח בה. החברות, בהן tpg וביין קפיטל, רכשו את ברגר קינג מחברת המשקאות החריפים הבריטית דיאג'יו ב-2002 ב-1.5 מיליארד דולר.



באוגוסט צפתה ברגר קינג היחלשות בביקוש בשנה הקרובה, בשל האטת ההתאוששות בכלכלה, ואמרה כי אינה בטוחה כיצד ישפיעו עלויות של מרכיבים חשובים עבורה, כמו בשר וחיטה, על החברה. ברגר קינג לא פירסמה תחזית רווח ל-2011 אך אמרה ביום שלישי כי האבטלה הגבוהה בארה"ב וצעדי הצנע של מדינות באירופה עלולים להכביד על הכנסותיה.



ברגר קינג פעלה בישראל מ-1994. ב-2003 נרכשה החברה על ידי קבוצת אורגד אחזקות, ובמאי 2010 החליטו האחים אורגד לאחדה עם רשת בורגראנץ', שגם היא בבעלותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully