וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השלב הבא במאבק הבנקים: חנייה חינם ללקוחות

אתי אפללו

1.9.2010 / 11:00

בנק דיסקונט יוצא מגבולות הסניפים ומוסיף הטבה חדשה שתסייע ללקוחות גם בכלי הרכב הפרטיים שלהם עם חנייה חינם בשעות הערב ב-15 מגרשי חניה באזור המרכז

בנק דסקונט שיצא בחודשים האחרונים עם תוכנית הטבות וחיסכון בשילוב עם שימוש בכרטיס האשראי של הבנק מוסיף ללקוחותיו הטבה נוספת: חנייה חינם בשעות הערב ב-15 מגרשי חניה מרכזיים בתל אביב, רמת-גן והרצליה.

לקוחות הבנק, שיציגו את כרטיס מפתח דיסקונט בעמדת התשלום, ייהנו מחניה חינם בימי חול בין השעות 16:00 ועד ל-7:00 בבוקר ביום למחרת וכן בכל סופי השבוע בחניוני סנטרל פארק.

מפתח דיסקונט הוא תוכנית שמפעיל הבנק באמצעות כרטיס האשראי שאותו מחזיקים לקוחות דיסקונט ומאפשר להם לחסוך כסף באמצעות עיגול החשבון כלפי מעלה. דיסקונט מדווח כי יותר מ-170 אלף תוכניות חיסכון אלו נפתחו בפרק זמן קצר של חודשים ספורים, עם צבירת כספים כוללת של מעל 25 מיליון שקל עד כה.

עם החניונים המשתתפים בהסדר נמנים: לב תל אביב, מנטיפיורי, יבנה ונחמני - הנמצאים בתוככי הסיטי הפקוק של תל אביב - חניון הברזל - הסמוך לבית החולים אסותא - ומלון ליאונרדו ברמת החייל וסיטי טאור במתחם הבורסה ברמת גן, החניונים משכית ושנקר בהרצליה פיתוח, הסמוכים למתחמי המסעדות והבילויים, ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully