וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיסת הלילה לניו יורק בוטלה עקב תקלה טכנית

זוהר בלומנקרנץ

1.9.2010 / 11:42

המטוס היה בדרכו לפאריס כאשר נאלץ לנחות בסופיה עם מנוע אחד בלבד



חברת אל על ביטלה במפתיע את טיסת הלילה לניו יורק והודיעה על כך לנוסעים כ-12 שעות בלבד לפני ההמראה מנתב"ג - מה שעורר תרעומת מצדם. הטיסה בוטלה לאחר שהמטוס מדגם בואינג 777, שהיה צריך לבצע את טיסת הלילה לארה"ב, נתקע בבולגריה עקב תקלה במנוע, שהתגלתה במהלך טיסה אחרת אתמול בבוקר מישראל לצרפת.



"פחות מ-12 שעות לפני שעמדתי להמריא בטיסת אל על מספר 027 לניו יורק, קיבלתי sms לפיו הטיסה, שהיתה מתוכננת להמריא 20 דקות אחרי חצות לארה"ב, מבוטלת וכי אני מועבר לטיסה אחרת מספר 007 שתמריא ב-10:40 בבוקר יום רביעי", התלונן אתמול אחד מנוסעי הטיסה.



לדבריו, כל נסיונותיו לקבל פיצוי או הטבה כלשהי עקב ביטול הטיסה, נדחו על ידי נציגת החברה. הוצעה לו אפשרות לטוס בטיסת לילה למחרת או לשוב יומיים מאוחר יותר מהמועד המתוכנן מניו יורק, כאשר לא יחוייב על שינוי מועד החזרה אך השהייה בארה"ב תהיה על חשבונו.



מבדיקת themarker עולה, כי השיבוש בטיסה מקורו באירוע בטיחות טיסה שבו היה מעורב המטוס אתמול בבוקר. המטוס, שהיה בדרכו לפאריס, נאלץ לנחות בסופיה עם מנוע אחד בלבד מתוך שניים בגלל תקלה טכנית. בנוסף, לא עמד לרשות אל על מטוס פנוי נוסף שהיה יכול לבצע את הטיסה, משום שמטוס אחר מדגם בואינג 767 שימש אתמול בבוקר את ראש הממשלה, בנימין נתניהו ופמלייתו בדרכם לארה"ב.



מחברת אל על נמסר כי "מטוס 777 בדרכו לפאריס נחת כשעתיים לאחר ההמראה בסופיה, בשל חיווי לחץ שמן. המטוס נחת בשלום ו-266 הנוסעים פוזרו לבתי מלון בעיר. בשעות הצהריים יצא מטוס בכדי להטיס את הנוסעים ליעדם. בנוסף, יצא מישראל צוות מיוחד של אנשי אל על על מנת לתקן את המטוס. בשום שלב לא נשקפה סכנה לנוסעים. לכל הנוסעים בטיסת הלילה לניו יורק נמצאו פתרונות חלופיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully