וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינוק במכירות הרכב באסיה באוגוסט: יפן רשמה עלייה של 47% - החדה ביותר זה 38 שנה

סוכנויות הידיעות

1.9.2010 / 16:04

בסין זינקו מכירות המכוניות ב-59% בחודש שעבר בעקבות תמריצים לרוכשים



ענקית הרכב טויוטה הובילה את הזינוק החד ביותר במכירות הרכב ביפן זה 38 שנה בחודש שעבר, ומכירות המכוניות בסין טיפסו גם הן בחודש שעבר בשיעור חד, סימן נוסף לכך שאסיה מובילה את התאוששות שוק הרכב העולמי.



מכירות הרכב ביפן זינקו באוגוסט ב-47% לעומת החודש המקביל בשנה שעברה והסתכמו ב-290,789 יחידות - כך דיווחה התאחדות סוכנויות הרכב של יפן. בסין, קפצו מכירות מכוניות הנוסעים בחודש שעבר ב-59% והסתכמו ב-977,300, לפי המרכז למחקר ולטכנולוגיית רכב בסין.



הצרכנים ביפן מיהרו לנצל את הסובסידיות הממשלתיות לפני שפג תוקפן החודש, בעוד שגם בסין משכו את הרוכשים הנחות. בדרום קוריאה נרשמה עליה של 21% במכירות הרכב באוגוסט, וגם מרוטי סוזוקי אינדיה, יצרנית הרכב הגדולה בהודו, דיווחה על זינוק של 33% במכירות, לאחר שהצמיחה במדינה הואצה ברבעון שעבר.



"בסין נראה שהביקוש חזק למדי", אמר אבשין צ'וטאי, מנהל באינטליג'נס אוטו מוטיב אסיה, חברת ייעוץ לתעשיית הרכב. "ביפן, השוק קיבל עידוד מלאכותי מהסובסידיות. אנחנו יכולים לצפות להאנג אובר של אחרי התמריצים".



מכירות הרכב בסין צפויות להמשיך לצמוח בספטמבר ועד סוף השנה, אמר אן קונוי, סגן נשיא יצרנית הרכב הסינית ג'ילי, בוועידה ב-19 באוגוסט, וצפה כי השנה יגיעו מכירות הרכב בסין ל-16 מיליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully