וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרפורמה בתיכונים - כמו אוניברסיטאות"

1.9.2010 / 16:30

שר האוצר אמר כי משרדו ומשרד החינוך מעוניינים ברפורמה בחינוך העל יסודי כפי שנעשה בהשכלה הגבוהה. "הרפורמה שאנו מעוניינים ליישם באה במטרה לשפר את תנאי השכר של המורים"

שר האוצר, ד"ר יובל שטייניץ, קיים הבוקר ביקור בבי"ס התיכון ע"ש ברל כצנלסון בכפר סבא. שטייניץ העביר שיעור בכלכלה ושוחח עם תלמידי שכבת י"ב בבית הספר בו למד בהיותו נער.

במהלך הביקור התייחס שטייניץ לאיומי ההשבתה של ארגון המורים העל יסודיים ואמר: "משרד האוצר ומשרד החינוך קידמו בשנים האחרונות רפורמות במערכת החינוך כולה. בחינוך היסודי מתקיימת ומורחבת תוכנית 'אופק חדש' ובמערכת ההשכלה הגבוהה אנו נכנסים לרפורמה שתקדם רבות את האוניברסיטאות, המכללות והסטודנטים.

"הרפורמה שאנו מעוניינים ליישם גם בחינוך העל יסודי באה במטרה לשפר את תנאי השכר של המורים ואת מעמדם. מסיבות שונות ארגון המורים לא מעוניין להצטרף לרפורמה ונוצרה מתיחות בינו לבין משרדי האוצר והחינוך. אנו הצגנו במסגרת המשא ומתן שהתקיים עד כה הצעות שיש בהן בסיס להגיע להסכם".

דבריו של שטייניץ נאמרים לאחר שבמהלך החודש האחרון ניסו הוא ומשרדו להגיע להסכם עם הסטודנטים והמועצה להשכלה גבוה להשגת רפורמה באוניברסיטאות. המשא ומתן הסתיים ללא תוצאות. עיקר המשא ומתן נסב סביב הסכמתם של הסטודנטים להעלות את שכר הלימוד בתמורה לתוספת תקציבים משמעותית מהמדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully