וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר אוצר חדש בארה"ב? דיווחים כי אובמה הציע את התפקיד למייקל בלומברג

סוכנויות הידיעות

1.9.2010 / 16:53

"ניו יורק פוסט" דיווח על שמועות כי הנשיא הציע את התפקיד לראש עיריית ניו יורק במהלך משחק גולף משותף



נשיא ארה"ב, ברק אובמה, הציע לראש עיריית ניו יורק, מייקל בלומברג, להתמנות לתפקיד שר האוצר של ארה"ב במקומו של השר הנוכחי טימותי גייתנר, לפי שמועות שעליהן דיווח העיתון "ניו יורק פוסט".




כאשר נשאל בלומברג על ידי כתבים אודות משחק גולף בן ארבע שעות ששיחק עם אובמה בסוף השבוע במרת'ס ויניארד, אמר כי "נושא השיחה העיקרי היה הכלכלה, למעט שיחות על גולף".



הפוסט דיווח על שמועות כי אובמה שאל במהלך המשחק את בלומברג האם הוא ירצה להתמנות לתפקיד שר האוצר במקום גייתנר. "אובמה זקוק לבלומברג יותר מאשר בלומברג זקוק לאובמה", אמר מקור לפוסט. "אובמה מעוניין לעשות צעד נועז שיגביר את האמינות שלו לפני הבחירות", הוסיף.



מקורות אמרו עוד כי לבלומברג - האיש השמיני בעושרו בארה"ב לפי דירוג המגזין "פורבס" עם הון אישי מוערך של כ-18 מיליארד דולר - יש את הקסם האישי והאמינות שיכולות לסייע לאובמה. "הנושא עמד במוקד של הרבה דיונים", אמר גורם במפלגה הדמוקרטית לפוסט. "הוא מאוד אהוד ומוערך בוול סטריט".



פרשנים אמרו עוד כי לאור ההערכות כי בלומברג שוקל להתמודד כמועמד עצמאי בבחירות לנשיאות ארה"ב בשנת 2012, מינויו לתפקיד שר האוצר עשוי להיות מהלך חכם מצדו של אובמה. "בלומברג יוכל לחסל את אובמה במדינות כמו פלורידה וניו יורק", אמר המקור הדמוקרטי. "בלומברג לא יוכל לנצח את אובמה, אבל הוא בהחלט יוכל להביא לבחירתו של נשיא רפובליקאי" בכך שיגזול קולות מאובמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully