וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל צפויה לחשוף הערב את מכשיר iTV וגירסה חדשה לאייפוד טאץ'

סוכנויות הידיעות

1.9.2010 / 18:03

האירוע, שמתחיל בשעה 20:00 שעון ישראל, יועבר בראשונה בשידור חי, אך יהיה זמין רק למוצרי אפל



ענקית האלקטרוניקה האמריקאית אפל תקיים היום (בשעה 20:00 שעון ישראל) אירוע בסן פרנסיסקו, בו החברה צפויה לפי הערכות להכריז על גרסה חדשה לאפל tv. לפי השמועה, אפל תוציא לגמלאות את השם אפל tv, ותחליף אותו ב-itv.



לפי דיווחים של הבלוג engadget ושל סוכנות הידיעות בלומברג, ממיר אפל tv יוחלף במכשיר קטן יותר (במחיר של 99 דולר), אשר יריץ גרסה כלשהי של מערכת הפעלה של אפל, ושיאפשר למשתמשים לצפות בסרטי וידיאו בסטרימינג מהחנות המקוונת של אפל, אייטיונס (itunes). פרשנים ציינו כי בכך אין כל חדש, היות שגם אפל tv מאפשר שירות זה. עם זאת, אם המכשיר החדש יאפשר להריץ את כל היישומים של אייפד (ipad), הוא יביא יישומים מתחרים של נטפליקס והולו למכשיר itv.



אפל tv, אשר מסייע בהעברת תכנים מהרשת אל מקלטי הטלוויזיה, נחשב בינתיים לכישלון. בחודש יוני, הביע מנכ"ל אפל, סטיב ג'ובס, את תסכולו מהמודל העסקי של תעשיית הטלוויזיה, ורמז כי מאמציה של אפל בתחום לא יהיו גדולים.



לפי הערכות אחרות, צפויה היום אפל לחשוף שדרוג של קו נגני המדיה אייפוד (ipod) אשר יכלול דגם אייפוד טאץ' המצויד במצלמה.







בהזמנה לאירוע של אפל שנשלחה בשבוע שעבר לא נכללו פרטים כלשהם על טיבו. הרמז היחיד הוא הצילום על המופיע על ההזמנה, בו נראית גיטרה שפתח תיבת התהודה שלה הוא בצורת הלוגו של אפל.



אפל נוהגת באופן מסורתי לערוך בחודש ספטמבר אירוע לתקשורת בו היא חושפת דגמים חדשים או משודרגים של נגני מדיה ומוסיקה דיגיטליים. החברה הודיעה כי בכוונתה להעביר בראשונה שידור חי של האירוע. עם זאת, השידור יהיה זמין רק למוצרים של אפל: ספארי על מק המריץ סנו לאופרד גירסה 10.6, מכשירי אייפון או אייפוד טאצ' המריצים ios 3.0 ומעלה, וכמובן מחשב הלוח אייפד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully