וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארקיע הגדילה את הרווח - העובדים יקבלו בונוס של 1,500 שקל

זוהר בלומנקרנץ

1.9.2010 / 20:36

בהנהלה מציינים כי התשלום יינתן עבור המאמץ המיוחד שהשקיעו העובדים



עובדי ארקיע יקבלו בונוס כספי מיוחד בסך 1,500 שקל במשכורתם הקרובה - כך נודע ל-themarker. בעלי חברת התעופה ארקיע, האחים נקש, החליטו בשיתוף ההנהלה, בראשותו של המנכ"ל, גד טפר, להעניק בונוס אישי לכל אחד מעובדי החברה. מדובר בצעד יוצא דופן, שאינו מהווה חלק מהסכם העבודה בארקיע.



המענק הכספי החד פעמי בסך 1,500 שקל יינתן לכ-700 עובדי ארקיע, במשכורתם החודשית שמשולמת ב-7 בחודש. בהנהלה מציינים כי התשלום יינתן עבור המאמץ המיוחד של העובדים אשר הביאו את החברה לרווח כספי בין שתי ספרות ב-2009 ולפעילות עניפה במיוחד מתחילת השנה.




ארקיע היא חברה פרטית ואינה מדווחת על תוצאותיה. אולם ל-themarker נודע כי זו השנה השלישית ברציפות מ-2007 שארקיע היא חברה רווחית. ב-2009 הגדילה החברה בצורה משמעותית של את הרווח למספר דו ספרתי. בכלי התקשורת פורסמו בעבר הערכות, כי החברה הרוויחה כ-8 מיליון דולר ב-2008.



בתוך כך נודע, כי הסתיים משא ומתן ארוך על הסכם עבודה חדש לטייסי החברה, לאחר שההסכם הקודם הסתיים בדצמבר 2009. הטייסים בארקיע דרשו בתחילת המו"מ תוספת שכר של 12%, שאמורה להינתן בהדרגה במשך שלוש שנים. שכרם של טייסי ארקיע נע בין 14 אלף שקל בחודש לקצין ראשון עד לכ-20 אלף שקל לקברניט.



להסכם העבודה החדש עם טייסי החברה שצפוי להחתם בקרוב שותפים ההסתדרות, ההנהלה ונציגות העובדים. על פי נתוני רשות שדות התעופה (רש"ת) חברת ארקיע הטיסה כ-251 אלף נוסעים בינואר-יולי השנה - גידול של 20.71% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.



ארקיע טיפסה למקום השני, אחרי חברת אל על, עם מספר הנוסעים הרב ביותר, למן תחילת השנה, בנתב"ג. החברה הגדילה את נתח השוק שלה מ-3.74% מכלל הנוסעים בתעופה הבינלאומית בינואר-יולי 2009 בנתב"ג לנתח שוק של 4.03% בתקופה המקבילה השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully