וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: המסחר ננעל בעליות שערים

ניר צליק

1.9.2010 / 23:10

מגמה חיובית חזקה ברחבי העולם העלתה את המדדים בבורסה של ניו יורק. הדאו ג'ונס התחזק ב-2.6%, הנאסד"ק הוסיף 3% ואילו S&P הוסיף לערכו גם כן 3%

המסחר בוול סטריט הסתיים בעליות שערים על רקע מגמה חיובית חזקה ברחבי העולם ונתוני מדד פעילות מגזר הייצור הטוב מהצפוי.

דאו ג’ונס התחזק ב-2.6% ל-10,270 נקודות, נאסד"ק הוסיף 3% ל-2,177 נקודות ו-S&P 500 עלה ב-3% ל-1,081 נקודות.

בשוק הסולידי, מחירי איגרות חוב לעשר שנים של ממשלת ארצות הברית ירדו והתשואה עליהן עלתה ב-0.105% ל-2.58%.

בזירת המקרו, המגזר הפרטי בארה"ב קיצץ 10,000 משרות בחודש אוגוסט בעקבות ההאטה הכלכלית בארה"ב שגרמה למעסיקים להירתע מלגייס עובדים חדשים - כך דיווחה היום חברת ההשמה ADP. לפי הדיווח, קיצץ המגזר הפרטי בארה"ב 10,000 משרות בחודש אוגוסט לעומת תחזיות הכלכלנים לעלייה של 15 אלף במספר המשרות במגזר הפרטי.

מדד פעילות מגזר הייצור בארה"ב עלה במפתיע באוגוסט לרמה של 56.3 נקודות לעומת 55.5 נקודות ביולי; כלכלנים צפו ירידה לרמה של 52.8 נקודות. נתוני ההוצאות על הבנייה יפורסמו אף הםבמקביל, כאשר האנליסטים חוזים ירידה של 0.6% בהוצאות בחודש יולי לעומת הקריאה הקודמת.

ענקית האלקטרוניקה האמריקאית אפל (2.97% , 250.33) חשפה היום באירוע בסן פרנסיסקו דגם חדש של נגן אייפוד ננו הכולל מסך מגע, דגם חדש של אייפוד שאפל (shuffle) בעיצוב חדש עם זיכרון של 2 ג'יגה בייט במחיר של 49 דולרים, ואורך חיי סוללה שמאפשר לשמוע עד 15 שעות של מוסיקה. דגם 8 ג'יגה עתיד להימכר במחיר של 149 דולרים, ודגם 16 ג'יגה ב-179 דולר. כמו כן, הוצג דגם חדש של אייפוד טאץ' המצויד במצלמה קדמית ואחורית.

אמזון פנתה לחברות מדיה גדולות

הקמעונית המקוונת אמזון (0.0% , 76.74) מתכננת להשיק שירות אשר יאפשר למנויים בתשלום גישה ללא הגבלה לתוכניות טלוויזיה ולסרטים ברשת, כך דיווח "וול סטריט ג'ורנל". אמזון פנתה למספר חברות מדיה גדולות, כמו NBC יוניברסל ויאקום וטיים וורנר, על מנת לשתף עמן פעולה במיזם שמטרתו להתחרות בשירותים כמו נטפליקס, אשר מאפשר למנויים בתשלום לצפות בתוכניות טלוויזיה ולשכור סרטים. "CBS היתה במגעים עם אמזון אך עדיין אין עסקה על הפרק", אמר מקור מקורב לעניין לרויטרס.

יצרנית הטכנולוגיה היטאצ'י מתכננת להנפיק את חטיבת הכוננים הקשיחים שלה בארה"ב קרוב לוודאי עד לסוף השנה, כך אמר מקור המקורב לחברה. החברה נמצאת בימים אלה במגעים עם בנקים שונים והיא עשויה להודיע על חתמים להנפקה כבר בספטמבר, לפי המקור, אשר הוסיף ואמר כי באופן בלתי רשמי גולדמן סאקס נבחר להיות אחד מהחתמים.

ברגר קינג, רשת ההמבורגרים השנייה בגודלה בארה"ב, שוקלת מכירה אפשרית ומנהלת מגעים עם רוכשים פוטנציאליים, כך אמר מקור המקורב לעניין לרויטרס. "וול סטריט ג'ורנל" דיווח כי ברגר קינג, אשר מפעילה יותר מ-12 סניפים ב-75 מדינות, מנהלת מגעים בשבועות האחרונים עם חברות השקעה פרטית בנוגע למכירה אפשרית, כאשר אחת החברות הבולטות שהביעה עניין ברכישה היא 3i גרופ.

במניות הישראליות, פורמולה (3.92% , 14.3) תסחר על רקע המגעים למכירת אחזקותיה של אמבלייז בחברה, לפי שווי של כמיליארד שקל.

וריפון (0.0% , 0.0), יצרנית מסופי הסליקה לעסקות אשראי, רוכשת את ויי סיסטמס, יצרנית פתרונות מכירה ושערי תקשורת למסחר סלולרי. סכום העסקה עומד על 6 מיליון דולר כאשר הוא עשוי לגדול ל-9 מיליון דולר, בהתאם לעמידה באבני דרך. לויי סיסטמס יש כ-25 אלף לקוחות סלולריים שמשתמשים בטכנולוגיה של החברה, כאשר וריפון תתמוך בלקוחות האלה.

  • עוד באותו נושא:
  • וול סטריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully