וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר בענף: הישראלים לא יחזרו לטורקיה גם ב-2011

עירית רוזנבלום

2.9.2010 / 6:49

בחזרה לטורקיה



>> סוכני הנסיעות, שממשיכים לשווק את חבילות הנופש לתקופת החגים ביוון, מציעים בתקופה זו טיסות ל-3-4 לילות במחירים הנמוכים ב-10%-15% לעומת הקיץ.

הסוכנים הוסיפו גם חבילות של טיסה ו-5 לילות או שבוע. חבילות אלה יקרות יותר ומחיריהן דומים למחירי אוגוסט. בימים שבין החגים המחירים צונחים לכמחצית ממחירי אוגוסט.



סיטונאית השכר קווי חופשה הוסיפה טיסות לאיי יוון בתקופת החגים. גם מנכ"ל השטיח המעופף, אייל קשדן, אומר כי הביקוש לחבילות נופש בסוכות גבוה לעומת שנים קודמות, וכי נוספו טיסות. "היעדים העיקריים הם איי יוון, בולגריה, ברצלונה וצפון איטליה", הוא אומר.



מנכ"ל קשרי תעופה, יורם מוטעי, אומר שבראש השנה יותר משליש מההזמנות הן לחופשות משפחתיות של זוג ושני ילדים באגן הים התיכון. לדבריהם, כרבע מההזמנות הן לטיולים מאורגנים, והיתרה לחופשות משפחתיות לאירופה - לכפרי נופש בצפון איטליה, בסיציליה, בהולנד, בצרפת ובגרמניה. כמו כן נרשם ביקוש לחופשות משפחתיות של שלושה שבועות בארה"ב, בין ראש השנה לסוכות.



ומה יהיה עם טורקיה? בכיר בענף הנסיעות מעריך שהתיירים הישראלים לא יחזרו לטורקיה גם ב-2011. לדבריו, האפשרות לחזרת הישראלים לטורקיה מסתמנת רק בסוף 2011, שבה יתקיימו במדינה בחירות. "אם משהו ישנה את העמדה של הישראלים, זה רק שינוי בשלטון", הוא סבור. "לראשונה שהישראלים עושים חרם שמקבל תהודה גם בשטח, התקוממות עממית שלא מוכתבת מלמעלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully